گوشی تاشو، جدیدترین محصول شرکت انرجایزر

گوشی تاشو، جدیدترین محصول شرکت انرجایزر

شرکت‌های گوشی سازی مثل هواوی و سامسونگ در این ماه گوشی‌های تاشوی خود را معرفی کردند. حال شرکت باتری سازی انرجایزر نیز اعلام کرده که به زودی گوشی تاشو خود را منتشر خواهد کرد. این شرکت چند گوشی را در مراسم  MWC 2019 بارسلونا معرفی کرد که یکی از آن‌ها گوشی تاشو Power Max 8100S بود. این گوشی بسیار زیبا به نظر می‌رسد اما بعید است که بتواند رقیبی برای گوشی‌های سامسونگ گکلسی فولد و هواوی میت ایکس باشد. 
گوشی  Energizer Power Max 8100S دارای دوربین پشت دوال لنز با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز ثانوی 12 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. گوشی‌های انرجایزر به خاطر باتری‌های قوی خود معروف هستند. برای مثال باتری گوشی Power Max 18K Pop که آن هم در مراسم MWC معرفی شد، 18000 میلی آمپر بر ساعت است. باتری مدل تاشو 10000 میلی آمپر است و درحالی که به نظر کمتر می‌رسد اما هنوز هم بسیار بیشتر از باتری سامسونگ گلکسی فولد 4380 میلی آمپر و هواوی میت ایکس 4500 میلی آمپر است. 
تراشه‌ی این دستگاه کوالکوم اسنپ دراگون 855، رم 8 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن 256 گیگابایت است که نشان می‌دهد این گوشی به اندازه‎ی رقیبانش قوی است اما حافظه‌ی کمتری دارد. اما شرکت انرجایزر گوشی‌های خودش را در همه جای دنیا منتشر نمی‌کند. برای مثال پارسال که گوشی Max 16K Pro منتشر شد در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان وارد بازار نشد.  
در این رونمایی تنها صفحه اصلی و پشت دستگاه قابل دیدن بود. صفحه نمایش اصلی 6 اینچی 18:9 لبه ندارد و دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد البته هنوز نمی‌دانیم کیفیت تصویر آن به چه صورت است اما خود شرکت انرجایزر می‌گوید که صفحه نمایش تاشو 8.1 اینچی و فول اچ‌دی است. البته این گوشی یک نمونه بود و به احتمال زیاد مدتی زمان می‌برد تا گوشی Power Max 8100S در بازار منتشر شود. 

 

بیشتر بخوانید:

ردمی نوت 7 پرو؛ میانرده خوش قیمت شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی جدید انرجایزر با باتری فوق العاده غول پیکر 18000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر