سونی اعلام کرد که تولید پلی‌استیشن ویتا متوقف شد

سونی اعلام کرد که تولید پلی‌استیشن ویتا متوقف شد

پلی‌استیشن ویتا دیگر تولید نخواهد شد. شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرد که تولید این کنسول دستی دیگر متوقف می‌شود. این کنسول که در سال 2011 منتشر شد به خاطر رقابت شدید در اپلیکیشن‌های گیم گوشی‌های هوشمند نتوانست آنطور که انتظار می‎رفت بازار جهانی را تصاحب کند و تنها 16 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. این رقم با اختلاف بسیار زیاد کمتر از پلی‌استیشن پورتبل و همچنین نینتندو سوئیچ است. 
درحالی که پلی‌استیشن ویتا پلتفرمی عالی برای گیم‌های مستقل بود اما نتوانست توجه سازندگان گیم و گیمرها را به خود جلب کند. شرکت سونی اعلام کرد که تولید این دستگاه در سال 2019 متوقف خواهد شد و این شرکت به هیچ عنوان قصد ندارد نسخه‌ی جدیدی از این دستگاه را منتشر کند. درضمن تولید و فروش کارت‌های بازی این کنسول نیز در تاریخ 11 فروردین سال 1398 متوقف خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی دوربین‌دار کمتر شناخته شده در مراسم MWC 2019

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر