گوشی سامسونگ گلکسی M30؛ میانرده خوش قیمت و قدرتمند سامسونگ رونمایی شد

گوشی سامسونگ گلکسی M30؛ میانرده خوش قیمت و قدرتمند سامسونگ رونمایی شد

گوشی سامسونگ گلکسی M30؛ میانرده خوش قیمت و قدرتمند سامسونگ رونمایی شد.

حضور کمپانی‌هایی همچون هواوی و شیائومی و عرضه گوشی‌هایی با کیفیت بالا و مشخصات خوب و با قیمت مناسب، باعث شده است تا سامسونگ هم وارد این بخش از بازار رقابت شده و گوشی مقرون به‌صرفه‌ای را با مشخصات قابل توجه راهی بازار کند؛ گلکسی M30.

درواقع گلکسی M30 آخرین تیر گلکسی از سری M است که برای پس گرفتن بازار هند از دستان شیائومی شلیک شده است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را از نزدیک بررسی کنیم.

 

گوشی گلکسی M30

صفحه نمایش و طراحی

میانرده خوش قیمت سامسونگ، گلکسی M30، به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر AMOLED و با رزولوشن 1080 در 2280 مجهز شده است.

این گوشی هم ترند اخیر بازار موبایل در مورد صفحه نمایش را رعایت کرده و شاهد ناچ قطره‌ای در آن هستیم؛ چیزی که سامسونگ از آن با نام صفحه نمایش infinity-u یاد می‌کند. به لطف همین نوع طراحی و البته حاشیه‌های باریک، گلکسی M30 از نسبت 85.6 درصدی صفحه نمایش به پنل جلویی بهره می‌برد.

 

سخت افزاری کمی بهتر از میانرده

قلب تپنده گوشی سامسونگ گلکسی M30 پردازنده Exynos 7904 هشت هسته‌ای با طراحی 14 نانومتری است که اگرچه در حد یک پردازنده بالارده نیست اما بسیار قدرتمندتر از یک پردازنده میانرده است. ضمناً سامسونگ این گوشی را در دو نسخه، یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد کرد.

 

دوربین اصلی و سلفی

سامسونگ میانرده جدیدش را به دوربین اصلی سه‌گانه با لنزهای 13 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 5 مگاپیکسلی عمق سنج مجهز کرده است و در دوربین سلفی هم از یک لنز 16 مگاپیکسلی بهره برده است.

 

باتری غول‌پیکر

گوشی سامسونگ گلکسی M30 از یک باتری بسیار پرحجم 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، باتری که حتی در پرچمداران قدرتمند هم دیده نمی‌شود.

 

برچسب قیمتی چشمگیر

همانطور که گفتیم سامسونگ محصولات سری M را برای باز پس گرفتن بازار هند از شیائومی ارائه کرده است. به همین دلیل علاوه بر مشخصات جالب توجه، باید قیمتی قابل رقابت با شیائومی هم برای این سری در نظر می‌گرفته. همین مسئله باعث شده تا گوشی سامسونگ گلکسی M30 با قیمت 250 یورو عرضه شود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M30

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M30

 

تازه‌ترین‌های دنیای گوشی‌های هوشمند:

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

هواوی Y6 2019؛ میانرده خوش قیمت هواوی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر