گلکسی اس 10 به صورت غیر رسمی در ایران عرضه شد

گلکسی اس 10 به صورت غیر رسمی در ایران عرضه شد

گلکسی اس 10 به صورت غیر رسمی و با قیمت نجومی در ایران عرضه شد.

1 اسفندماه بود که سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار 2019 خود، یعنی خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کرد. این گوشی‌ها قرار بود که در 17 اسفندماه رسماً وارد بازار ایران هم شوند اما حالا 4 روز قبل از رسیدن این موعد، شاهد عرضه غیررسمی خانواده گلکسی اس 10 در ایران هستیم، آن هم در برخی فروشگاه‌ها و با قیمت نجومی.

به نظر می‌رسد تعدادی از این گوشی‌ها به صورت مسافری وارد کشور شده‌اند.عاشقان سامسونگ و تشنگان تکنولوژی که احتمال وضعیت مالی خوبی هم دارند، خریداران گلکسی اس 10‌های وارداتی و پیش از موعد هستند. البته شاید 4 روز زودتر این گوشی به دستتان برسد اما باید قید گارانتی را بزنید و بعلاوه قیمتی به مراتب بیشتر از قیمت اصلی گوشی را بپردازید.

 

قیمت گلکسی اس 10 در ایران چند است؟

سامسونگ برای گوشی گلکسی S10 با 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمت 899 دلار را در نظر گرفته است. بنابراین با حساب کردن هزینه رجیستری، این گوشی نهایتاً باید حدود 13 میلیون قیمت داشته باشد. این در حالی است که همین گوشی با قیمتی حدود 16.4 تا 18 میلیون تومان در فروشگاه‌های اینترنتی و برخی فروشگاه‌های حضوری به فروش می‌رسد! یعنی تاوان پرداخت حدود 3 تا 5 میلیون تومان به ازای در دست گرفتن یک گوشی 4 روز زودتر!

قیمت جهانی نسخه‌ای با 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی گلکسی اس 10 پلاس هم 999 دلار مشخص شده است. بنابراین قانونا این گوشی باید حدود 15 میلیون و نیم در ایران قیمت داشته باشد. این در حالی است که برچسب قیمتی آن در ایران 18.5 میلیون تومان است.

 

آیا به این گوشی‌های اطمینانی هست؟

به گزارش دیجیاتو برخی از فروشندگان درباره این گوشی‌ها چنین توضیح داده‌اند:

خیالتان راحت باشد گوشی از نظر رجیستری هیچ مشکلی ندارد اما از گارانتی خبری نیست.

حتی اگر این گوشی‌ها از نظر رجیستری هم هیچ مشکلی نداشته باشند، به نظر شما واقعاً 4 تا 5 میلیون تومان هزینه اضافی آن هم تنها برای 4 روز زودتر در دست گرفتن یک گوشی، کار عاقلانه‌ای است؟ آیا شما هم این گوشی را فروشگاه آنلاین و یا حضوری خاصی دیده‌اید؟

 

اخبار مرتبط:

خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شدند؛ پرچمداران 2019 سامسونگ

گلکسی اس 10 پلاس؛ دارای بهترین دوربین اصلی و سلفی در بین گوشی‌های هوشمند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر