بازی Anthem باعث خراب شدن کنسول‌ها می‌شود

بازی Anthem باعث خراب شدن کنسول‌ها می‌شود

بازی Anthem ساخت شرکت BioWare با مشکلات بسیار زیادی از جمله مشکلات سرور، باگ و نبود پایان برای بازی منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که این بازی کنسول‌ گیمرها را نیز خراب می‌کند. بسیاری از کاربران پلی‌استیشن4 و ایکس‌باکس وان روی سایت ردیت اعلام کرده‌اند که بازی Anthem باعث خراب شدن کل کنسول آن‌ها شده است. حتی بعضی از آن‌ها گفته‌اند که پس از نصب این بازی کنسولشان بارها کرش می‌شود. در تالار گفت‌وگوی رسمی سایت  EA نیز گزارشتانی مشابه دیده می‌شود. 

 

اگر Anthem کنسول شما را کرش کرد چه کار کنید؟ 


درحال حاضر شرکت BioWare از کاربرانی که باگ و مشکلات دیگر را گزارش کردند خواسته تا آن را در سایت ردیت و یا تالار گفت‌وگوی EA به اشتراک بگذارند. اما اگر مشکلات جدی‌تر بود و باعث خراب شدن خود کنسول شد این شرکت از گیمرها خواسته تا با پشتیبانی شرکت EA تماس بگیرند. 
با این حال بعضی از کاربران پلی‌استیشن4 اعلام کرده‌اند که شرکت سونی خودش این مشکلات را حل خواهد کرد. برای دریافت کمک باید با پشتیبانی شرکت سونی تماس بگیرید. درحالی که سونی به ندرت برای مشکلات کمکی به کاربران می‌کند در این مورد خاص دست به کار شده است. برای کاربران ایکس‌باکس وان به جز دریافت پشتیبانی از طرف شرکت EA به نظر نمی‌رسد بتوانید کار دیگری بکنید. با این حال هنوز هم می‌توانید از پشتیبانی ایکس‌باکس درخواست کمک کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

این اسنیکرهای بسکتبال جدید نایکی با اپلیکیشن کنترل می‌شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر