مايکروسافت برنامه فيسبوک را برای ويندوزفون بروزرسانی کرد

مايکروسافت برنامه فيسبوک را برای ويندوزفون بروزرسانی کرد

اين نسخه جديد با نام نسخه 8.3.7.0 شناخته می شود .ارتقاء عملکرد و رفع مشکلات : قبلا از کاربران شنيده شده بود که برنامه فيسبوک عملکرد خوبی بر روی ويندوز فون ندارد . انتظار می رود مشکلات نسخه ی قبلی در اين نسخه رفع و عملکرد اين برنامه بهتر شده باشد . مايکروسافت در اين زمينه ، تنها اعلام کرده است که مشکلات نسخه پيشين در اين نسخه رفع شده و عملکرد برنامه تا حد زيادی ارتقا يافته است . بروزرسانی برنامه فيسبوک برای مايکروسافت اهميت زيادی داشته است ، مخصوصا به اين دليل که تا به حال نسخه ای برای پلتفرم ويندوز فون ارائه نشده بود . اما کاربران انتظار دارند گوشی های همراه مجهز به ويندوز 10 اين وضعيت را تغيير دهند . به دليل پشتيبانی UWP که استفاده از همين برنامه را برای رايانه های شخصی ، گوشی های هوشمند و تبلت ها مجاز ساخته بود ، اين پلتفرم جديد توانست اعتبار سازندگان را افزايش دهد . کاربران می توانند تا زمان ارائه نسخه رسمی برای گوشی های مجهز به ويندوز 10 ، از نسخه ارائه شده توسط مايکروسافت استفاده کنند .

اين نسخه جديد با نام نسخه 8.3.7.0 شناخته می شود .ارتقاء عملکرد و رفع مشکلات : قبلا از کاربران شنيده شده بود که برنامه فيسبوک عملکرد خوبی بر روی ويندوز فون ندارد . انتظار می رود مشکلات نسخه ی قبلی در اين نسخه رفع و عملکرد اين برنامه بهتر شده باشد . مايکروسافت در اين زمينه ، تنها اعلام کرده است که مشکلات نسخه پيشين در اين نسخه رفع شده و عملکرد برنامه تا حد زيادی ارتقا يافته است . بروزرسانی برنامه فيسبوک برای مايکروسافت اهميت زيادی داشته است ، مخصوصا به اين دليل که تا به حال نسخه ای برای پلتفرم  ويندوز فون ارائه نشده بود . اما کاربران انتظار دارند گوشی های همراه مجهز به ويندوز 10 اين وضعيت را تغيير دهند . به دليل پشتيبانی UWP که استفاده از همين برنامه را برای رايانه های شخصی ، گوشی های هوشمند و تبلت ها مجاز ساخته بود ، اين پلتفرم جديد توانست اعتبار سازندگان را افزايش دهد . کاربران می توانند تا زمان ارائه نسخه رسمی برای گوشی های مجهز به ويندوز 10 ، از نسخه ارائه شده توسط مايکروسافت استفاده کنند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

غلام سخی

دوشنبه, 17 خرداد 1400

خعتلوری یلیاع

پاسخ

ثبت نظر