سامسونگ در حال طراحی دو گوشی تاشو متفاوت به خاطر مشکل ساییدگی صفحه نمایش گلکسی فولد

سامسونگ در حال طراحی دو گوشی تاشو  متفاوت به خاطر مشکل ساییدگی صفحه نمایش گلکسی فولد

شرکت سامسونگ که اخیراً گوشی سامسونگ گلکسی فولد خود را منتشر کرده قصد دارد دو گوشی تاشو جدید منتشر کند. اما این گوشی‌ها با گلکسی فولد کاملاً متفاوت خواهد بود. بنا به گزارش بلومبرگ، سامسونگ در حال طراحی دو گوشی تاشو دیگر است. اینطور که به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی کتابی گلکسی فولد راضی نیست و قصد دارد آن را تغییر دهد. 
گفته می‌شود که اولین طرح تاشو یک دستگاه با طرح صدفی است که به صورت افقی مانند صدف روی خودش بسته می‌شود. به این روش می‌توان یک دستگاه به اندازه‌ی تبلت را به اندازه‌ی یک گوشی درآورده و آن را قابل حمل کرد. دستگاه دوم سامسونگ یک گوشی تاشو به صورت عمودی مانند گلکسی فولد است اما به طرف خارج خم شده و صفحه نمایش آن به طرف بیرون قرار می‌گیرد. این طراحی شبیه به گوشی تاشو هواوی میت ایکس است که برعکس گلکسی فولد به طرف بیرون تا می‌شود. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد اولین دستگاه خود را اواخر سال 2019 یا اوایل 2020 منتشر کند و گوشی دوم در زمانی پس از آن منتشر خواهد شد.
 به گزارش بلومبرگ سامسونگ اخیراً متوجه مشکلات ساییدگی در گلکسی فولد شده و به همین دلیل تصمیم گرفته طراحی گوشی‌های تاشو بعدی خود را تغییر دهد. پس از تقریباً 10 هزار بار تا کردن گوشی با مشکلاتی مواجه می‌شود. درضمن این شرکت صفحه نمایش جایگزین رایگان به کسانی می‌دهد که این دستگاه را بخرند ارائه می‌دهد. 
درحالی که ده هزار بار تا کردن رقم بسیار بالایی است اما اگر در طول روز 27 بار گوشی خود را تا کنید پس از یک سال صفحه نمایش شما ساییده می‌شود. تا زمانی که گوشی منتشر نشود نمی‌توان در این مورد به طور جدی نظر داد. سامسونگ گلکسی فولد فروردین ماه منتشر خواهد شد و یکی از اولین گوشی‌های تاشو در جهان خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A60، جایگزین ارزان قیمت برای گلکسی S10

ساموسنگ قصد دارد تکنولوژی گلکسی فولد خود را به اپل و گوگل بفروشد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر