مدیرعامل شرکت فیت‌بیت: Ionic 2 تولید خواهد شد اما نه به زودی

مدیرعامل شرکت فیت‌بیت: Ionic 2 تولید خواهد شد اما نه به زودی

شرکت فیت‌بیت اخیراً سری جدید تکنولوژی‌های پوشیدنی خود از جمله  Versa Lite، Inspire،  Inspire HR و  Ace 2 را منتشر کرده اما مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که مدل دوم سری ساعت‌های هوشمند این شرکت، Fitbit Ionic نیز به زودی منتشر خواهد شد. Ionic اولین ساعت هوشمند شرکت فیت‌بیت بود که در سال 2017 منتشر شد. این دستگاه کمی زیادی سنگین بود و قیمت بسیار بالایی داشت به همین دلیل تصور می‌شد که مدل بعدی این ساعت هوشمند تولید نخواهد شد اما مدیر عامل فیت‌بیت، جیمز پارک تأیید کرد که در آینده ساعت هوشمند Ionic 2 وارد بازار خواهد شد. 
پارک همچنین اعلام کرد که ساعت هوشمند Ionic تغییر خواهد کرد. یکی از مشکلات ساخت سری دوم Ionic به گفته‌ی پارک این است که GPS بخشی جدانشدنی از Ionic است. اما هنوز GPS خیلی تجاری نشده است. در حال حاظر هدف اصلی فیت‌بیت این است که افراد بیشتری را از جمله کودکان و کسانی که تا به حال از این دستگاه‌ها استفاده نکردند جذب ردیاب‌های فیتنس خود کند. 
اما ساعت هوشمند برای هدفی دیگر ساخته می‌شود چرا که یک ساعت هوشمند مدل بالا برای کسانی است که عادت دارند همیشه ساعت خود را همراهشان داشته باشند. انتظار می‌رود که ساعت فیت‌بیت Ionic 2 آخر امسال منتشر شود. مدل اول Ionic اکتبر 2017 منتشر شد درنتیجه انتظار می‎رود که مدل جدید این ساعت هوشمند نیز در همان زمان یعنی اواخر سال 2019 منتشر شود. اما با توجه به زبان مبهم پارک نمی‌توان درمورد چیزی مطمئن بود. 

 

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر