مقصر دستکاری در نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما پاس‌کاری می‌شود

مقصر دستکاری در نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما پاس‌کاری می‌شود

دستکاری نتیجه نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما هم شده داستانی که این روزها خبرساز شده است. ماجرا از این قرار است که به قول معروف یک باره ورق برگشته و نتیجه نظرسنجی به نفع یک برنامه دیگر رقم خورده.

وزیر ارتباطات هم در توییترش این دستکاری شدن آرا را تایید کرده و مثل همیشه هم با دستی پر از سند و مدرک (تصاویری که ساعت ثبت آرا را نشان می‌دهد)، این حرف را زده است.

صدا و سیما اما توپ را به زمین خود وزارت ارتباطات انداخته و گفته که شرکتی که آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما را جا به جا کرده است از وزارت ارتباطات مجوز داشته.

آقای وزیر هم در توییتر همیشه فعالش، دوباره پست دیگری را منتشر کرده و راه فراری برای صدا و سیما نگذاشته است. آقای وزیر اعلام کرده که شرکت‌های ارزش افزوده و USSD از وزارت ارتباطات مجوزی ندارند! اگر مجوز داشتن آن‌ها الزامی است، فعالیت آن‌ها همین حالا باید در صدا و سیما متوقف شود. توییت جدیدش را بی کم و کاست آورده‌ایم:

شرکت‌های ارزش‌افزوده و USSD مجوزی از وزارت ICT ندارند و فعالیت آن‌ها مطابق قانون تجارت است، اگر آن‌گونه که در بخش‌های خبری دیشب سیما طرح شد، فعالیت آن‌ها باید با اخذ مجوز از وزارت ICT باشد، مطابق مصوبه‌ی ۱۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات، تبلیغ یا فعالیت آن‌ها سریعا در صداوسیما متوقف گردد.

حالا باید صبر کنیم و ببینیم که نتیجه این کش‌مکش بین صدا و سیما و وزارت ارتباطات به کجا می‌رسد.

تا روایت توییتری دیگر بدرود...

 

کمی هم طنز:

نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه‌ صدا و سیما دستکاری شد!

خبر خوب وزیر ارتباط: از هفته آینده همه ایران سرای شماست

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

 

 

 

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر