از حالا به بعد روی آیفون خود پلی‌استیشن4 بازی کنید

از حالا به بعد روی آیفون خود پلی‌استیشن4 بازی کنید

از حالا به بعد روی آیفون خود پلی‌استیشن4 بازی کنید.


شرکت سونی یک اپلیکیشن PS4 Remote Play برای پلتفرم iOS منتشر کرده است. درنتیجه اگر یک دستگاه به روز شده پلی‌استیشن4 و یک دستگاه اپل داشته باشید می‌توانید روی آیفون یا آیپد خود بازی‌های پلی‌استیشن4 را انجام دهید. به این وسیله حتی اگر کسی تلویزیون را لازم داشت هم شما می‌توانید به بازی خود با پلی‌استیشن ادامه دهید. سال‌هاست که شما می‌توانید روی دستگاه‌های اندرویدی سونی اکسپریا بازی‌های پلی‌استیشن4 را انجام دهید. اپلیکیشن‌های Remote Play زیادی نیز برای ویندوز موجود است و حال سونی همین قابلیت‌ را به دستگاه‌های iOS آورده است. 
قابلیت انجام گیم‌های پلی‌استیشن4 روی آیفون و آیپد در با نسخه‌ی 6.50 سفت‌افزار پلی‌استیشن4 منتشر شده است. وقتی که پلی‌استیشن4 خود را آپدیت کنید می‌توانید اپلیکیشن PS4 Remote Play را برای iOS دانلود و نصب کنید. اپلیکیشن را باز کرده و وارد حساب کاربری پلی‌استیشن خود شوید. این اپلیکیشن شبکه اینترنت خانگی شما را برای پلی‌استیشن4 می‌یابد. اگر موفقیت آمیز باشد می‌توانید صفحه‌ی خانه پلی‌استیشن4 را روی آیفون یا آیپد خود ببینید. اگر آن را نیافت دستگاه iOS خود را از طریق تنظیمات اتصال Remote Play بیابید. 
PS4 Remote Play دراصل پلی‌استیشن4 شما را روی یک دستگاه دیگر، در اینجا آیفون یا آیپد شما، منعکس می‌کند. متأسفانه این قابلیت تنها روی شبکه‌ی اینترنت خانه شما کار می‌کند. درضمن شما باید یک دستگاه نسبتاً جدید با iOS 12.1 یا بالاتر داشته باشید. اپلیکیشن PS4 Remote Play کنترلر دوال‌شاک4 سونی را پشتیبانی نمی‌کند اما اگر کنترل تاچ‌اسکرین خیلی سخت بود می‌توانید از از یک گیم‌پد MFi استفاده کنید. 
پیش از انتشار اپلیکیشن PS4 Remote Play برای iOS اپلیکیشن‌های شخص ثالث زیادی برای بازی با پلی‌استیشن4 روی آیفون وجود داشت. اما برخلاف اپلیکیشن PS4 Remote Play شما برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل R-Play باید پول پرداخت می‌کردید. سوال اینجاست که کاربران اندرویدی که گوشی اکسپریا ندارند چه کار باید بکنند؟ اکسپریا برند گوشی شرکت سونی است اما این موضوع که این اپلیکیشن برای گوشی‌های آیفون منتشر شده نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این اپلیکیشن برای دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

برای پیشگیری از حمله Zero-Day گوگل کروم خود را آپدیت کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Lord Asghar

دوشنبه, 20 اسفند 1397

برایمان چه آورده ای,مارکو؟

پاسخ

ثبت نظر