هواوی قصد دارد دو ساعت هوشمند دیگر بدون سیستم عامل Wear OS منتشر کند

هواوی قصد دارد دو ساعت هوشمند دیگر بدون سیستم عامل Wear OS منتشر کند

شرکت هواوی قصد دارد علاوه بر ساعت هوشمند  Huawei Watch GT دو مدل ساعت هوشمند دیگر منتشر کند. مانند مدل قبلی این دو ساعت جدید نیز به جای سیستم عامل Wear OS دارای سیستم عامل خود شرکت هواوی خواهند بود. در حال حاضر دو مدل جدید ساعت‌های هواوی Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant نام‌گذاری شده‎اند البته بعید است که تفاوت زیادی بین این دو وجود داشته باشد. 

huawei watch


یکی از این تفاوت‌ها طراحی رنگ است که در عکس بالا مشاهده می‌کنید. در عکس بالا دو گزینه‎ی سبز تیره و نارنجی را برای مدل GT Active می‎بینید. اما مدل GT Elegant در دو رنگ سفید و مشکی تولید خواهد شد. اندازه‌ی صفحه نمایش 1.39 اینچ و همانطور که گفتیم سیستم عامل آن نیز به جای Wear OS گوگل سیستم عامل خود شرکت هواوی خواهد بود. 
درمورد این که این دو دستگاه چه زمانی وارد بازار خواهند شد هنوز چیزی نمی‌دانیم به خصوص که مدل‌های Watch GT اصلی به تازگی چند ماه پیش منتشر شده‌اند. درمورد قیمت گفته می‌شود که قیمت مدل اکتیو حدود 280 دلار و الگانت 255 دلار خواهد بود. مدل اصلی که هم اکنون منتشر شده259  دلار قیمت دارد. شاید دلیل بالاتر بودن قیمت سنسورها یا قابلیت‌های اضافی باشد اما هنوز ما هیچ چیز درمورد مشخصات داخلی و قابلیت‌های این دو ساعت هوشمند نمی‌دانیم. 

 

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت فیت‌بیت: Ionic 2 تولید خواهد شد اما نه به زودی

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر