آپدیت ویندوز10 باعث کاهش عملکرد در بعضی از بازی‌ها می‌شود

آپدیت ویندوز10 باعث کاهش عملکرد در بعضی از بازی‌ها می‌شود


اگر از کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ ویندوز10 برای گیمینگ استفاده می‌کنید ممکن است بسته به بازی که انجام می‌دهید عملکرد گرافیک یا موس شما در این هفته کاهش داشته باشد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید باید بدانید که تقصیر مایکروسافت است. به گزارش DSOGaming، در تاریخ ده اسفند مایکروسافت آپدیت KB4482887 را منتشر کرد که یک آپدیت «ارتقای کیفیت» است. این آپدیت هیچ قابلیت جدیدی به سیستم عامل اضافه نمی‌کند اما درعوض چند مشکل جزئی را حل کرده و برای ارتقای عملکرد ویندوز10 ساخته شده است. 
اما درحالی که به طور کلی ویندوز10 را ارتقا می‌بخشد برای گیمینگ مشکل ایجاد می‌کند. در بسیاری از کامپیوترها پس از نصب عملکرد گرافیک و موس در بعضی از بازی‌های خاص کاهش پیدا کرده است. یکی از معروف‌ترین این بازی‌ها Destiny 2 است. مایکروسافت از این مشکل مطلع است و در تلاش است تا پیش از حل کردن آن بفهمد که مشکل از کجاست. البته تعمیر این مشکل با آپدیت بعدی منتشر خواهد شد و تا آن زمان تیم پشتیبانی مایکروسافت باگ را شناسایی و رفع خواهند کرد. 
این که چقدر اوضاع برایتان آزار دهنده باشد به این بستگی دارد که چه بازی انجام می‌دهید، چقدر بازی می‎کنید و آن بازی خاص چقدر تحت تأثیر آپدیت مایکروسافت بوده است. برای مثال اگر Destiny 2 بازی مورد علاقه شماست به احتمال زیاد هم اکنون بسیار عصبانی هستید و منتظرید تا مشکل هرچه زودتر رفع شود. 

 

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت ماشین حساب ویندوز را به‌صورت متن باز در گیت هاب منتشر کرد

چگونه Reserved Storage آپدیت ویندوز10 را برای شما ساده‌تر می‌کند؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: pcmag

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر