مروری بر دوربین سلفی هواوی میت ایکس (گوشی‌های تاشو دنیای سلفی گرفتن را تغییر می‌دهند)

مروری بر دوربین سلفی هواوی میت ایکس (گوشی‌های تاشو دنیای سلفی گرفتن را تغییر می‌دهند)

هواوی میت ایکس آینده‌ی گوشی‌های تاشو است اما جدا از قابلیت‌های فوق‌العاده این گوشی جذابیت‌های عامه پسندانه‎ی زیادی نیز دارد. برای مثال دوربین سلفی این گوشی فوق‌العاده است. آیا میت ایکس برای یک کاربرعادی گران قیمت است؟ بله اما گوشی تاشو قابلیت‌هایی دارد که افراد عادی عاشق آن می‌شوند. 

1- سلفی گرفتن با آن عالی است

در دو طرف گوشی تاشو هواوی میت ایکس دوربین وجود دارد درنتیجه وقتی که از خود یک سلفی می‌گیرید می‌توانید تصویر زنده‌ی خود را از دوربین اصلی تماشا کنید. این نکته خیلی مهم است زیرا همیشه بهترین تکنولوژی در دوربین پشت گوشی استفاده می‌شود و هواوی با قرار دادن دو دوربین در صفحه نمایش مشکل سلفی گرفتن را تا حد زیادی حل کرده است. 

هواوی هنوز مشخصات میت ایکس را مشخص نکرده است اما می‌دانیم که در جلوی آن سه دوربین قرار دارد و عکس‌های سلفی با صفحه‌ی 6.4 اینچی آن خیلی خوب می‌شوند. قسمت خوب قضیه این است که لازم نیست نگران این باشید که بدون این که صفحه را ببینید با دوربین پشت عکس بگیرید و یا یک سلفی بی کیفیت با دوربین جلو بگیرید. 

huawei mate x

 

2- دیگر لازم نیست یک عکس را دوبار بگیرید 

تکنولوژی خوب مشکلات زندگی را حل می‌کند. گوشی موبایل و پیام کوتاه باعث شده که بتوانیم خیلی راحت با یکدیگر در تماس باشیم و نقشه مشکل مکان یابی را حل کرده است. گوشی‌های تاشو نیز مشکل دوبار گرفتن یک عکس را حل کرده‌اند. این درخواستی است که همه‌ی ما از کسی که عکسمان را تار گرفته می‌کنیم. در بعضی از کشورها این که از کسی بخواهی دوباره عکستان را بگیرد عادی است اما در بعضی دیگر از کشورها این موضوع کمی بی ادبانه است. اما درمورد گوشی تاشو مشکل حل می‌شود چرا که شما تصویر زنده خود را در سمت 6.4 اینچی گوشی می‌بینید و کسی که از شما عکس می‌گیرد به سمت 6.6 اینچی دسترسی دارد. به این وسیله عکس‌های شما بهتر می‌شود و اعصاب عکاس هم خرد نمی‌شود. 

huawei mate x

 

3- می‌توانید عکس را روی یک تبلت 8 اینچی ببینید 

جذاب‌ترین قابلیت گوشی‌های تاشو در MWC این است که می‌توانید چیزی را در صفحه نمایش تا شده گوشی هوشمند ببینید و بعد آن را به حالت تبلت دربیاورید. برای مثال شما یک عکس روی صفحه نمایش تاشده 6.4 اینچی می‌گیرید و بعد تای آن را باز کرده و عکس را روی صفحه نمایش باز شده 6 اینچی می‌بینید. این قابلیت شبیه به این است که بتوانید روی عکس زوم کنید.

huawei mate x

 

یک گوشی دوربین دار جدید 

گوشی هواوی میت ایکس نشان داد که گوشی‌های تاشو قابلیت‌ بسیار خوبی برای کاربران عادی دارد: عکس و سلفی بهتر. عکس‎های پورتره نیز بسیار بهتر از قبل شده‌اند زیرا شما به صورت زنده می‎توانید ببینید که از چه چیزی عکس گرفته می‌شود و دیگر لازم نیست که چند بار عکس بگیرید تا یکی از آن‌ها خوب از آب دربیاید. امکان دیدن دو طرف دوربین، دنیای عکاسی با گوشی را تغییر خواهد داد. به احتمال زیاد این موضوع عامل اصلی محبوبیت گوشی‎های تاشو باشد. 

huawei mate x

 

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه MWC 2019؛ هواوی mate X، گوشی تاشو 5G هواوی رونمایی شد

هواوی Y6 2019؛ میانرده خوش قیمت هواوی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر