رئیس جمهور آینده آمریکا شاید یک هکر قدرتمند باشد

رئیس جمهور آینده آمریکا شاید یک هکر قدرتمند باشد

رئیس جمهور آینده آمریکا شاید یک هکر قدرتمند باشد زیرا بتو او رورک، کاندیدای 46 ساله دموکرات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است که سال‌ها عضو یک گروه هکری معروف به نام Calt of the dead Cow بوده است.

انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری آمریکا، در سال 2020 برگزار خواهد شد و جالب است بدانید که یکی از کاندیداهای دموکرات این پست مهم، یک هکر است. این در حالی است که به ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا، همواره درباره اهمیت ندادن به امنیت گوشی همراهش اعتراض شده است. درواقع قانونی در کاخ سفید وجود دارد که رؤسای جمهوری آمریکا باید هر سی روز یک بار گوشی خود را عوض کنند اما ترامپ تا مدت‌های حاضر به تعویض گوشی خود نشده بود.

 

فعالیت‌های هکری رئیس جمهور احتمالی آینده آمریکا

بتو او رورک (Beto O’Rourke)، کاندیدای 46 ساله دموکرات ریاست جمهوری آمریکا که قبلاً عضو کنگره آمریکا هم بوده است، به تازگی اعلام کرده است که سال‌ها در یک گروه هکری معروف عضویت داشته است.

گروه هکری Calt of the dead Cow یکی از اولین و شناخته‌شده‌ترین گروه‌های هکری در دنیای اینترنت است که از سال 1984 ایجاد شده است. بتو او رورک هم از سال 1990 در این گروه هکری عضو بوده است. این گروه هکری، اینترنت‌ را فرصت و دستاویزی یافته بودند تا از این طریق اعتراضشان به رویدادهای جهان واقعی را بیان کنند. هدف این گروه هکری بیشتر ترویج حقوق انسانی و محکوم کردن سانسور بود.

 

بتو او رورک دستی هم در سیاست داشت

این کاندیدای ریاست جمهوری آینده آمریکا، در کنار عضویتش در این گروه هکری، در زمینه سیاست هم فعالیت‌هایی داشت و در سال 2005 عضو شورای شهر آل پاسو شد. او رورک اما می‌ترسید که عضویت در یک گروه هکری، برای زندگی سیاسی‌اش نتایج خوبی را به دنبال نداشته باشد. از این رو عضویتش در گروه هکری Calt of the dead Cow را مخفی نگه داشت. البته اعضای تیم هم نام او را به عنوان عضوی از تیم محرمانه نگه داشتند.

حالا اما او رورک در مصاحبه‌ای که با رویترز داشته است، عضویتش در این گروه را تأیید کرده است. رویترز هم از او به عنوان باسابقه‌ترین عضو گروه هکری در تاریخ سیاسی آمریکا یاد کرده است. بتو او رورک که شاید اولین رئیس جمهور هکر در دنیا شود، درباره قدرت اینترنت به رویترز چنین گفته است:

من قدرت دموکراتیک اینترنت را درک کرده‌ام و اینکه چطور تحول‌گراست، آن هم شخصاً برای خودم، و اینکه چطور اینترنت به واسطه ایده‌ها و تکنیک‌هایی که مردم به اشتراک می‌گذارند، به شدت قدرت گرفته است.

 

اخبار مرتبط:

کاخ سفید: ترامپ به امنیت گوشی هوشمند خود اهمیت نمی‌دهد

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر