بلک شارک 2؛ گوشی گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند اما خوش قیمت بلک شارک رونمایی شد

بلک شارک 2؛ گوشی گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند اما خوش قیمت بلک شارک رونمایی شد

بلک شارک 2؛ گوشی گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند اما خوش قیمت بلک شارک رونمایی شد.

بلک شارک، یکی از زیربرندهای تازه‌کار شیائومی است که در حوزه تولید گوشی‌های گیمینگ فعالیت دارد. بلک شارک برای نخستین بار حدود 11 ماه پیش اولین گوشی گیمینگ خود را با نام بلک شارک و پنج ماه پیش نسخه جدید آن یعنی بلک شارک هلو را عرضه کرد. حالا بلک شارک 2، سومین گوشی گیمینگ این زیربرند از شیائومی است که با مشخصات قابل‌توجهی رونمایی شده است. با فیسیت همراه باشید تا بلک شارک 2، گوشی مخصوص بازی را با هم بررسی کنیم.

 

بلک شارک 2‌؛ گوشی مخصوص بازی شیائومی

طراحی در خور یک گوشی گیمینگ

پنل پشتی این گوشی بیشتر از هر چیزی گیمینگ بودن این گوشی را نشان می‌دهد، یک پنل از جنس شیشه و آلومینیوم که لوگوی بلک شارک وسط آن قرار گرفته است و اطراف آن هم به نور سبز رنگی مزين شده است.

گوشی گیمینگ بلک شارک 2

گوشی گیمینگ بلک شارک 2

 

صفحه نمایشی بزرگ و مناسب گیمینگ

گوشی گیمینگ بلک شارک 2 از صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع AMOLED بهره می‌برد که ساخته سامسونگ است. شیائومی این گوشی را به نحوی بهینه‌سازی کرده است که با تأخیر بسیار کمش، تجربه یک بازی عالی را برای کاربران ایجاد کند.

جالب اینکه نمایشگر این گوشی به فشار حساس است و از قابلیتی به نام Magic press بهره می‌برد. به لطف همین قابلیت با محکم‌تر فشار دادن بخش از صفحه نمایش، می‌توانید برنامه‌ای دلخواه و یا یک وظیفه خاص را اجرا کنید.

 

مجهز به قدرتمندترین سخت افزار

بلک شارک 2 همانند پرچمداران 2019 یعنی شیائومی می 9 و خانواده گلکسی اس 10، از بهترین و جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 بهره می‌برد.

شیائومی این گوشی را در چندین نسخه با حافظه‌های داخلی و رم متفاوت رونمایی کرده است اما بالارده‌ترین نسخه این گوشی مخصوص بازی به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم مجهز شده است.

گوشی مخصوص بازی بلک شارک 2

گوشی مخصوص بازی بلک شارک 2

 

نگران دمای گوشی نباشید

شیائومی این گوشی گیمینگ را به سیستم سرمایشی Liquid Cool 3.0 مجهز کرده است که به لطف این قابلیت دمای سیستم به دمای معمولی 14 درجه کمتر است. البته برای آن دسته از افرادی که دمای پایین‌تری می‌خواهند، می‌توانید یک قاب سرمایشی جداگانه خریداری کنند که دمای پردازنده را تا 5 درجه پایین‌تر می‌آورد.

 

باتری غول‌پیکر

بلک شارک 2 از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که قابلیت شارژ سریع 27 واتی دارد. شیائومی در حالت عادی عملکرد هسته‌های پردازنده این گوشی را کمی محدود کرده است تا عمر باتری افزایش پیدا کند. البته اگر عمر باتری برای شما اهمیتی ندارد می‌توانید حالت ویژه Ludicrous را فعال کنید تا بتوانید از حداکثر توان پردازنده بهره ببرید.

 

دوربینی فوق‌العاده قدرتمند

بلک شارک 2 اگرچه یک گوشی گیمینگ است اما شیائومی آن را به دوربینی قدرتمند مجهز کرده است. این گوشی از دوربین دوگانه اصلی 48 + 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که لنز 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو بوده و دارای قابلیت زوم دو برابری اپتیکال است.

دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

 

قیمت و زمان عرضه

این گوشی ابتدا برای بازار چین عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن در دست نیست. این گوشی برای مدل پایه قیمت 477 دلار را خواهد داشت و سایر نسخه‌ها هم به صورت زیر برچسب قیمتی خورده‌اند:

  • 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم: 477 دلار
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم: 521 دلار
  • 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم: 565 دلار
  • 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم: 625 دلار

 

سایر مشخصات گوشی بلک شارک 2

  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • قابلیت اتصال کارت حافظه ندارد
  • دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای

 

بررسی ارزش خرید بلک شارک 2

گوشی گیمینگ بلک شارک 2 با قابلیت‌ها و مشخصات قابل توجه، سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش مناسب گیمینگ، رم بالا، دوربین عالی و باتری پرحجم، چیزی از پرچمداران 2019 کم ندارد. از نظر قیمتی اما این گوشی نسبت به پرچمداران 2019 سامسونگ قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. بنابراین این گوشی ارزش خرید بالایی دارد.

 

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ های 2019 (بالارده و پرچمدار)

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena و phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر