کدهای دستوری #3* از تلویزیون حذف شد

کدهای دستوری #3* از تلویزیون حذف شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتقاد، کدهای دستوری #3* از تلویزیون حذف شد.

 بعد از انتقادهای زیادی که به تبلیغات تلویزیونی آن هم به واسطه کدهای دستوری وارد بود، بالاخره کدهای دستوری #3*  از تلویزیون حذف شدند.
مدت‌های زیادی بود که بحث تبلیغات کدهای دستوری و درآمدهای ارزش افزوده‌ای که برای صدا و سیما داشت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود تا جایی که حتی برخی از افراد تلویزیون را به کازینو تشبیه کرده بودند. وزیر ارتباطات هم از یک سال پیش انحصار طلبی توسکا در تبلیغات تلویزیونی را نقد کرده بود. شدت این انتقادها زمانی بود که در آرا نظرسنجی جشنواره مردمی جام جم دستکاری شد. 
توسکا در واکنش به این انتقادها بیانیه‌ای را صادر کرد اما به نظر می‌رسد با این موج از انتقادها توسکا بالاخره شرایط را پذیرفته و عقب‌نشینی کرده است. گویا توسکا در نهایت بیانیه‌ای درباره حذف کدهای دستوری صادر کرده است. بیانیه توسکا به این صورت بوده است:
با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا ، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است :

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد گردید.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.

همین عقب‌نشینی نشان می‌دهد که بالاخره تلاش‌ها و انتقادهای وزیر ارتباطات و البته کاربران نتیجه داده است. وزیر ارتباطات در توییترش در مورد این موضوع چنین نوشته است:

گفته بودیم که از حق الناس کوتاه نمی‌آییم مخصوصا زمانی که برخی چشم طمع به جیب مردم داشته باشند. با ابلاغ جدید سازمان تنظیم مقررات، از این پس برای سیم کارت‌های جدید، سرویس ارزش افزوده غیرفعال است مگر اینکه خود مشترک از ابتدا بخواهد. برای حمایت از مردم و کسب و کارهای حلال این حوزه.

توییت وزیر ارتباطات درباره حذف تبیلغات تلویزیونی توسکا

توییت وزیر ارتباطات درباره حذف سرویس‌های ارزش افزوده

 

در ایران چه می‌گذرد:

وعده‌های جدید وزیر ارتباطات برای سال 98

انتقاد وزیر ارتباطات به توسکا و تبلیغات تلویزیونی و واکنش توسکا

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میلاد

پنج‌شنبه, 01 فروردین 1398

صداوسیما همین کارها رو میکنه که مردم یه ذره هم بهش اعتماد ندارن.

پاسخ

Omid

پنج‌شنبه, 01 فروردین 1398

از آنجاییکه این ستاره مربع ها چیزی نیست جز برای دزدیها و چاپیدن میلیاردی مردم , لذا مطمئن هستم هرگز از تلویزیون حذف نخواهد شد .
اگر دقت کنید کماکان در برنامه های سال نو و ... هم کماکان وجود داره . حتما برای اینکه مطمئن بشید بی دلیل عضو هیچ سیستم ارزش افزوده ای نشده اید و شارژ اعتباری شما هم مدام کسر نمیشه حتما حتما کد #800* رو شماره گیری کنید و از تمام سرویس های ارزش افزوده خارج شوید .
واقعا شرایط دزدیهای قانونی تو ایران داره کم کم خطرناک میشه ...

پاسخ

ثبت نظر