بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

ایرپاد نسل دوم؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم و با قیمت 199 دلار رونمایی شد. بررسی این محصول را در فیسیت ببینید.

اپل ساعاتی پیش از ایرپاد 2، نسل جدید هدفون بی سیم خود رونمایی کرد. این هدفون بی سیم که طراحی مشابه با نسل اول ایرپاد دارد، کاملا بی سیم است به طوری که کیس شارژ آن هم بی سیم طراحی شده است. با فیسیت همراه باشید تا نگاهی نزدیک به ایرپاد 2019 اپل داشته باشیم و مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

 

بررسی ایرپاد 2 اپل

کیس شارژ بی سیم

یکی از عمده‌ترین تفاوت‌هایی که ایرپاد 2 نسبت به نسخه اولیه آن دارد، کیس شارژ بی سیم آن است. کیس شارژ این هدفون بی سیم Qi-compatible است و  و به لطف همین ویژگی تقریبا با همه شارژرهای بی سیم موجود قابل شارژ است.

بعلاوه این کیس شارژ دارای یک چراغ LED بسیار کوچک هم هست که میزان باتری کیس را نشان می‌دهد.

چراغ LED روی ایرپاد نسل دوم

چراغ LED روی ایرپاد 2

 

تراشه H1؛ تراشه‌ای که قدرت ایرپاد 2 مدیون آن است

اپل در نسل اول ایرپاد از تراشه W1 استفاده کرده بود اما این بار و در ایرپاد 2 شاهد به کارگیری تراشه H1 هستیم. استفاده از این تراشه باعث می‌شود تا امکان یک ساعت مکالمه بیشتر با هدفون ایرپاد نسل دوم فراهم شود. به این ترتیب عملا به لطف این تراشه، عمر باتری ایرپاد نسل دوم 50 درصد بهتر از ایرپاد نسل اول است.

گذشته از عمر باتری بیشتر، تراشه H1 ویژگی‌های مثبت دیگری همچون پشتیبانی از Hey siri، افزایش سرعت اتصال به دستگاه‌ها و افزایش وضوح میکروفون را هم به ایرپاد نسل دوم اضافه کرده است. به گفته اپل، ایرپاد 2 نسبت به نمونه قبلی 2 برابر سریع‌تر می‌تواند بین دستگاه‌های فعال جا به جا شود و همچنین 1.5 برابر سریع‌تر می‌تواند تماس را برقرار کند. بعلاوه به لطف این تراشه تا 30 درصد تاخیر در عملکرد سیری هم کاهش یافته است.

 

کیس شارژ بی سیم برای ایرپاد نسل اول هم هست

کمپانی اپل ایرپاد 2 را به دو صورت راهی بازار کرده است، یکی همراه با کیس شارژ بی سیم که قیمت این مدل 199 دلار است. اگر بخواهید از کیس معمولی استفاده کنید می‌توانید نسخه استاندارد با قیمت 159 دلار را خریداری کنید. ضمنا اگر ایرپاد نسل اول دارید می‌توانید کیس شارژ بی سیم را به صورت جداگانه و با قیمت 79 دلار خریداری کنید.

 

قیمت ایرپاد 2 به تفکیک نوع

قیمت ایرپاد 2019 به تفکیک نوع

 

بررسی ارزش خرید ایرپاد 2

ایرپاد 2 با وجود قابلیت‌های بیشتری که نسبت به ایرپاد نسل اول دارد نسخه استاندارد آن هیچ تغییر قیمتی نسبت به ایرپاد نسل اول ندارد. اما اگر به دنبال انتخاب‌های ارزان قیمت‌تری هستید می‌توانیم دو هدفون بی سیم شیائومی ایرداتز و ردمی ایرداتز را به شما معرفی کنیم که به ترتیب قیمت‌های 60 و 15 دلار را دارند. شیائومی ایرداتز از نظر ظاهری کاملا شبیه و دقیقا به رنگ ایرپاد طراحی شده است اما کمی زوایای آن مشخص‌ است. ردمی ایرداتز اما گوشواره‌های ایرپاد اپل را حذف کرده و تنها در رنگ مشکی موجود است. قیمت فوق‌العاده پایین این دو هدفون بی سیم آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای خرید تبدیل کرده‌اند. 

 

اخبار مرتبط:

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه رونمایی شد

ایرداتز پرو؛ هدفون بی سیم شیائومی در رقابت با ایرپاد اپل رونمایی شد

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر