آیفون بعدی شرکت اپل می‌تواند دستگاه‌های دیگر را شارژ کند

آیفون بعدی شرکت اپل می‌تواند دستگاه‌های دیگر را شارژ کند

آیفون جدید اپل می‌تواند گوشی‌ها و گجت‌های دیگر را به صورت آنلاین شارژ کنید.

هواوی و سامسونگ اخیراً قابلیتی جدید را در آیفون‌های جدید خود معرفی کرده‌اند. توسط این قابلیت می‌توانید گوشی‌های دیگر را به صورت وایرلس شارژ کنید و به این وسیله کمی هم از شارژ خود را به گوشی‌ها یا گجت‌های دیگر بدهید. به گزارش وبلاگ ژاپنی Macotakara آیفون جدید اپل نیز این قابلیت را خواهد داشت. 
به گزارش تهیه کنندگان چینی آیفون 2019 علاوه بر این قابلیت شامل دوربین مدرن‌تر و باتری بزرگ‌تری خواهد بود. بنا به گزارش این سایت، آیفون جدید همچنین دارای کابل شارژ جدید و درگاه شارژ 18W خواهد بود که همراه با آیپد پرو منتشر خواهد شد. البته این دستگاه از USB-C استفاده نخواهد کرد. 
شارژ وایرلس از طریق آیفون بسیار کاربردی خواهد بود به خصوص که نسل دوم ایرپاد کیس شارژ وایرلس دارد. این قابلیت به خصوص زمانی کاربردی خواهد بود که شارژ هدفون و اپل واچ شما تمام شود و دسترسی به شارژر نداشته باشید. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی P30؛ چه انتظارهایی از پرچمدار 2019 هواوی داشته باشیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر