قیمت و تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی فولد مشخص شد

قیمت و تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی فولد مشخص شد

شرکت سامسونگ جزئیات بیشتری را درمورد تاریخ انتشار و قیمت سامسونگ گلکسی فولد منتشر کرد. این گوشی روز جمعه، 26 آوریل ( شش اردیبهشت) در امریکا با قیمت 1980 دلار منتشر خواهد شد. علاوه بر آن پانزده کشور اروپایی که می‌توانند گوشی فولد را دریافت کنند نیز معرفی شده‌اند. قیمت رسمی این گوشی در اتحادیه اروپا 2000 یورو و در انگلستان 1800 پوند خواهد بود.
درحالی که کاربران امریکایی می‍توانند از تاریخ 26 آوریل گوشی‌های خود را تحویل بگیرند اما کاربران اروپایی فعلاً باید کمی بیشتر صبر کنند. درضمن این گوشی به همراه هدفون وایرلس گلکسی بادز، کیس محافظ کولار به همراه +Samsung Care خواهد بود. این پانزده کشور اروپایی انگلستان، اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسپانیا، سوئد و سوئیس هستند. 

 

بیشتر بخوانید:

آیفون بعدی شرکت اپل می‌تواند دستگاه‌های دیگر را شارژ کند

هواوی P30؛ چه انتظارهایی از پرچمدار 2019 هواوی داشته باشیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر