شرکت اپل سرویس استریمینگ ویدئو جدید خود را منتشر کرد

شرکت اپل سرویس استریمینگ ویدئو جدید خود را منتشر کرد

در مراسم مارس شرکت اپل، این شرکت اپل TV پلاس، سرویس استریمینگ جدید خود را معرفی کرد. تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل ادعا کرده که این سرویس شبیه به هیچ چیزی که تا به حال ساخته شده نیست. این سرویس استریمینگ برنامه‌ها، فیلم‎ها و مستندهایی  را شامل می‌شود که ساخت فیلمسازانی مثل جی‌جی آبرامز، استیون اسپیلبرگ و نایت شامالان است. 
شرکت اپل در این مراسم کارت اعتباری اپل ( اپل کارت)، یک روزنامه و سرویس اخبار به نام اپل نیوز پلاس و همچنین یک پلتفرم استریمینگ به نام اپل آرکید را معرفی کرد اما مهم‌ترین معرفی این مراسم پلتفرم TV پلاس بود. این سرویس شامل برنامه‌های  Amazing Stories و Morning Show است و ستاره‌هایی مثل ریز وتراسپون، استیو کارل و جیسون موموا برای آن‌ها اعلام همکاری کرده‌اند. برخلاف سرویس هولو، اپل TV پلاس بدون تبلیغات است و در بیش از صد کشور از طریق اپلیکیشن Apple TV قابل دسترسی خواهد بود. این سرویس از پاییز سال 2019 روی تلویزیون‌های هوشمند، مک او‌اس و آی‌او‌اس موجود خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

مرورگر جدید کرومیوم اج مایکروسافت روی اینترنت لو رفت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر