HTC قیمت هدست واقعیت مجازی جدید Vive Focus Plus خود را اعلام کرد ( این هدست به شدت گران قیمت است)

HTC قیمت هدست واقعیت مجازی جدید Vive Focus Plus خود را اعلام کرد ( این هدست به شدت گران قیمت است)

بالاخره اطلاعات بیشتری درمورد هدست واقعیت مجازی مستقل HTC Vive Focus Plus اعلام شد. در ابتدا شرکت HTC اطلاعاتی را درمورد این هدست معرفی کرد هیچ چیزی درمورد قیمت آن نگفته بود. نکته‌ی منفی درمورد این هدست قیمت بسیار بالای آن است. قیمت HTC Vive Focus Plus که در تاریخ 26 فروردین منتشر می‌شود 800 دلار است که دو برابر هزینه‌ی هدست رقیب، Oculus Quest است که با قیمت 400 دلار به فروش می‎رسد.
Focus Plus طوری طراحی شده که هیچ نیازی به یک کامپیوتر ندارد. جالب اینجاست که همه جا صحبت از شباهت هردو Oculus Quest می‌شود. هردو هدست دارای رزلوشن 2880 x 1600 است، هردو دارای تراشه‌ی کوالکوم اسنپ‌دراگون 835 هستند و هردو دارای قابلیت شش درجه حرکت و کنترلر دستی هستند.
البته در بعضی از موارد Focus Plus بهتر از Quest است اما باز هم این سؤال پیش می‌آید که آیا این قابلیت‌ها ارزش قیمت دوبرابر را دارند یا خیر. Focus Plus دارای رفرش ریت 75 هرتز و Quest ، 72 هرتز است. درضمن هدست HTC دارای زاویه دید 110 درجه و Quest 100 درجه است.
هدست Focus Plus درگاه هدفون ندارد که برای قیمتی به این بالایی کمی عجیب است. همانطور که می‎بینید تفاوت این دو هدست بسیار کم است و چیزی که مهم است این است که هنگام گیمینگ چطور عمل می‌کنند. این به مشتریان HTC بستگی دارد که چرا حاضر شده‌اند قیمتی دوبرابر برای این هدست‌ها بپردازند.
 
بیشتر بخوانید:
 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر