کانن دو دوربین دیجیتالی فوری CLIQ و CLIQ+ نسبنتاً ارزان قیمت خود را معرفی کرد

کانن دو دوربین دیجیتالی فوری CLIQ و CLIQ+ نسبنتاً ارزان قیمت خود را معرفی کرد

شرکت کانن دو دوربین دیجیتالی فوری جدید خود، CLIQ و CLIQ+ خود را معرفی کرد. این دو دوربین بازگشتی به دوربین‌های چاپ فوری است که زمانی خیلی پرطرفدار بودند. بازگشت به دوربین‌های چاپ فوری بسیار هیجان انگیز است به خصوص که این دو دوربین قابلیت‎هایی دارند که آن‌ها را از دیگر دوربین‌های چاپ فوری متمایز می‌سازد. درضمن آن‎ها خیلی هم بالا نیست. این دو دوربین دراصل ادامه‎ی خط تولید پرینتر IVY هستند که قابلیت‌های پرینت مشابه داشت اما قادر به گرفتن عکس از طریق دستگاه نبود. 
قابلیت‌های Canon IVY CLIQ و CLIQ+
رزلوشن هردو دوربین نسبتاً پایین است که با عقل جور در می‌آید زیرا هدف آن کسانی است که به دنبال عکس سریع هستند نه عکس‌های دیجیتالی با رزلوشن بالا. CLIQ دارای لنز پنج مگاپیکسلی و مدل گرانتر CLIQ+ دارای دوربین هشت مگاپیکسلی است. با استفاده از اپلیکیشن Ivy عکاسان می‌توانند پیش از پرینت به عکسشان قاب، فیلتر و متن اضافه کنند. البته فقط CLIQ+ بلوتوث را پشتیبانی می‌کند درنتیجه اگر دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید باید مدل گرانتر را خریداری کنید. 
قابلیت دیگر CLIQ+ یک آینه‌ی سلفی با نور ال‌ای‌دی است که به شما امکان ساخت بهترین عکس‌های سلفی را می‌دهد. مدل ارزان‌تر CLIQ نیز قابلیت اینه‎ی سلفی را دارد اما نور ال‎ای‌دی ندارد. هردو دوربین امکان پرینت عکس‎ها را در اندازه‎ی 2×2 و x3 را با استفاده از تکنولوژی ZINK Zero Ink دارند. در این نوع پرینتر جوهر درون کاغذ قرار دارد درنتیجه دیگر نیازی به نصب و تغییر کارتریج جوهر در دوربین/پرینتر ندارید. 
هیچ‌کدام از دوربین‌ها هیچ صفحه‌ای برای مشاهده‌ی عکس ندارد درنتیجه در مدل CLIQ بدون این که عکس را ببینید آن را پرینت می‎گیرید مگر آن که از کارت اس‌دی برای انتقال عکس‌ها به کامپیوتر پیش از پرینت گرفتن استفاده کنید.
شرکت کانن قصد دارد هردو دوربین را در اردیبهشت ماه امسال منتشر کند. این شرکت اعلام کرد که قیمت مدل CLIQ صد دلار و CLIQ+ 160 دلار خواهد بود. هردو مدل نیز در ابتدا دارای ده برگ 2x3 خواهند بود. 

 

بیشتر بخوانید:

دیتای EXIF چیست؟ سه روش برای حذف متادیتا از عکس‌ها

از حالا به بعد رزبری‌پای 3 ARM ویندوز10 را پشتیبانی می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر