تاریخ انتشار و قیمت کنسول سگا جنسیس مینی اعلام شد

تاریخ انتشار و قیمت کنسول سگا جنسیس مینی اعلام شد

مدتی است که شرکت سگا اعلام کرده که قصد دارد کنسول قدیمی جنسیس مینی را منتشر کند اما پیش از این جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده بود. حال تاریخ انتشار آن در امریکا اعلام شده است: 19 سپتامبر ( 28 شهریور). سگا جنسیس مینی با قیمت 80 دلار در امریکا به فروش خواهد رسید اما هنوز هیچ چیزی درمورد قیمت بین‎المللی این کنسول گفته نشده است.

نسخه‎ی امریکایی این کنسول با نسخه‎ای که در ژاپن به فروش رسیده تفاوت‎هایی دارد. نسخه‎ی امریکایی آن دارای سه دکمه روی کنترلر بوده و توسط USB متصل می‎شود. نسخه‎ی ژاپنی این کنسول شش دکمه روی کنترلر خود دارد. هنوز معلوم نیست که نسخه‎ای که در سایر نقاط ایران منتشر می‎شود چطور خواهد بود.

بعضی از بازی‎هایی که در حافظه نسخه‎ی امریکایی این کنسول خواهند بود به این صورت هستند: Altered Beast, Castlevania: Bloodlines, Comix Zone, Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine, Ecco the Dolphin, Gunstar Heroes, Shining Force, Sonic The Hedgehog, Space Harrier II و ToeJam & Earl. نسخه‎ی ژاپنی شامل بازی‌هایی از جمله Sonic 2, Puyo Puyo 2, Shining Force, Castlevania Bloodlines, Powerball, Gunstar Heroes, Comix Zone, Rent-a-Hero, Space Harrier II و Madou Monogatari Ichi هستند.

در نهایت شرکت سگا اعلام کرد که استودیو M2 توسعه نرم‎افزار بازی‌های قدیمی سگا را روی جنسیس مینی بر عهده دارد. پس از نینتندو و سونی حال سگا قصد دارد نسخه‎ی قدیمی کنسول‎های کلاسیت خود را دوباره منتشر کند اما باید تا شهریور صبر کنیم تا ببینیم چقدر جنسیس مینی شبیه به نوستالژی کودکیمان است.

 

بیشتر بخوانید:

ماشین‎های مدرن چطور خبرچینی صاحبانشان را می‎کنند؟

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر