Valve Index: یک هدست واقعیت مجازی دیگر

Valve Index: یک هدست واقعیت مجازی دیگر

شایعاتی مبنی بر این که شرکت Valve در حال ساخت هدست واقعیت مجازی خود با همکاری شرکت HTC است شنیده می‌شد و حال این شایعات به واقعیت پیوسته است: هدست واقعیت مجازی Valve Index. البته در حال حاضر ما تنها نام این هدست واقعیت مجازی را می‌دانیم اما شرکت Valve قصد دارد در اردیبهشت ماه امسال محصول جدید خود را وارد بازار کند. 
این روزها بازار هدست‌های VR بسیار داغ است. هدست‌های Oculus Rift S و Oculus Quest به زودی وارد بازار شده وHTC Vive Focus Plus نیز تا دو هفته‎ی دیگر منتشر خواهد شد. این روزها بیش از هر زمان دیگر بازار هدست‌های واقعیت مجازی داغ است و همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که Valve Index رقیبان خیلی سختی دارد. انتظار می‌رود که این هدست بتواند بازی‌های SteamVR و اپ استور مدل‌های HTC را اجرا کند. 
وجود دو سنسور در یک طرف قاب Valve Index نشان می‌دهد که زاویه دید این هدست بیشتر از بقیه رقیبانش است. تا زمانی که شرکت Valve اطلاعات بیشتری منتشر کند باید منتظر بمانیم اما توصیه می‎کنیم که اگر قصد خرید هدست VR را دارید فعلاً کمی صبر کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

HTC قیمت هدست واقعیت مجازی جدید Vive Focus Plus خود را اعلام کرد ( این هدست به شدت گران قیمت است)

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر