تا دو سال دیگر نصف گوشی‌های پرچم‎دار هواوی تاشو خواهند بود

تا دو سال دیگر نصف گوشی‌های پرچم‎دار هواوی تاشو خواهند بود

ماه پیش شرکت هواوی از اولین گوشی تاشو  Mate X رونمایی کرد که می‎توان آن را بهترین طراحی گوشی تاشو تا امروز دانست. حال به نظر می‎رسد که این شرکت برنامه‌های جدیدی برای گوشی‌های تاشوی خود دارد. مدیرعامل هواوی% ریچارد یو در مصاحبه‎ی خود با  GSMArena، در پاسخ به این سوال که تا چند سال آینده چند گوشی تاشو دیگر خواهیم دید گفت: « من فکر می‎کنم که تا دو سال آینده نصف دستگاه‌های هوشمند هواوی تاشو خواهند بود.» 
مدیرعامل هواوی درمورد هزینه‎های بالای تولید این گوشی‎ها گفت: « گوشی‎های تاشو اول راه خود هستند و بازار آن‌ها بسیار کوچک است، هزینه بسیار بالاست و تولید این محصولات بسیار پرهزینه است.» با این حال یو معتقد است که هزینه‌ها در طول زمان کاهش خواهند داشت. او در این زمینه گفت:« من فکر می‌کنم که تا چند سال آینده قیمت گوشی‎های تاشو مشابه قیمت گوشی‌های معمولی پرچم‌دار کنونی شود.» 
اولین گوشی تاشو شرکت هواوی، Mate X در حال تولید است یو درمورد گوشی جدید معرفی شده،  P30 Pro نیز صحبت کرده و گفت که در آینده ما می‎توانیم یک گوشی تاشو را با نصف اندازه‎ی این مدل (P30 Pro) بسازیم و قصد داریم گوشی‌های تاشو کوچکتری بسازیم. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی P30 و P30 پرو؛ پرچمداران 2019 هواوی رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر