آیفون پلاس صد پوند فشار را به راحتی تحمل می کند !

آیفون پلاس صد پوند فشار را به راحتی تحمل می کند !

بايد به اين نکته توجه داشت که مدل 5.5 اينچی قبلی ، تنها می توانست تا 90 پوند فشار را تحمل کند . تست خمشی که توسط Unbox Therapy برگذار شد ، نشان داد که نوع آلمينيومی که اپل در ساخت آیفون پلاس و iPhone 6s استفاده می کند ، تفاوت زيادی در ميزان مقاوت اين مدل ها به وجود آورده است . آیفون پلاس در نهايت در فشار 180 پوندی از هم فرو پاشيد . بايد اين نکته را در نظر داشت که کل وزن به مکان ميانی ، قسمت حساس تر ، وارد شده است . در آخر می توان گفت که آیفون پلاس به راحتی می تواند یک وزنه 100 پوندی را بلند کند ، اين رکورد برای شخصی با دور کمر 7.3 mm ، رکورد بسيار خوبی می باشد . اگرچه اپل ، آیفون جديد خود را هفته پيش به بازار عرضه کرده ، هنوز آن را تحت هيچ تست خمشی قرار نداده است و اين يک برگ موفقيت برای مدل 5.5 اينچی محسوب می شود .

بايد به اين نکته توجه داشت که مدل 5.5 اينچی قبلی ، تنها می توانست تا 90 پوند فشار را تحمل کند . تست خمشی که توسط Unbox Therapy برگذار شد ، نشان داد که نوع آلمينيومی که اپل در ساخت آیفون پلاس و iPhone 6s استفاده می کند ، تفاوت زيادی در ميزان مقاوت اين مدل ها به وجود آورده است . آیفون پلاس  در نهايت در فشار 180 پوندی از هم فرو پاشيد . بايد اين نکته را در نظر داشت که کل وزن به مکان ميانی ، قسمت حساس تر ، وارد شده است . در آخر می توان گفت که آیفون پلاس به راحتی می تواند یک وزنه 100 پوندی را بلند کند ، اين رکورد برای شخصی با دور کمر 7.3 mm ، رکورد بسيار خوبی می باشد . اگرچه اپل ، آیفون  جديد خود را هفته پيش به بازار عرضه کرده ، هنوز آن را تحت هيچ تست خمشی قرار نداده است و اين يک برگ موفقيت برای مدل 5.5 اينچی محسوب می شود .

zokaee9

zokaee10

zokaee11

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر