تاریخ انتشار و قیمت سامسونگ گلکسی اس10، 5جی اعلام شد

تاریخ انتشار و قیمت سامسونگ گلکسی اس10، 5جی اعلام شد

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 16 فروردین منتشر می‌شود. حال سامسونگ تاریخ انتشار و قیمت این گوشی را اعلام کرده است. بنا به گزارم سم موبایل، سامسونگ قصد دارد نسخه 5G گلکسی اس 10 را در ابتدا در کره و با قیمت 1220 دلار برای مدل 256 گیگابایتی و 1370 دلار برای مدل 512 گیگابایتی منتشر کند.

در مقایسه قیمت سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس 1250 دلار برای مدل 512 گیگابایتی است. در نتیجه اگر قیمت‌ها دقیق باشد می‌توان گفت که قیمت هر دو گوشی تقریبا مشابه است. اما قیمت‌ها در مکان‌های مختلف متفاوت است و در مکان‌های مختلف متفاوت است. در نتیجه نمیتوانیم هنوز به طور قطع بگوییم که قیمت این محصول در ایران و یا سایر نقاط دنیا چقدر خواهد بود.

این گوشی در رنگ‎های سیاه با شکوه، نقره‎ای تاج و طلایی سلطنتی منتشر خواهد شد. البته مدل 512 گیگابایتی در رنگ طلایی موجود نیست. انتظار می‎رود که در تاریخ 16 فروردین شبکه 5جی در کره جنوبی راه اندازی شود درنتیجه منطقی است که گوشی گلکسی اس10، 5جی نیز در این روز منتشر شود. هنوز درمورد تاریخ انتشار این گوشی در سایر نقاط دنیا هیچ چیزی گفته نشده اما شبکه‎ی 5جی در همین ماه در امریکا و تا آخر سال 2019 در انگلستان راه اندازی خواهد شد درنتیجه گلکسی اس10، 5جی به زودی در این کشورها نیز منتشر خواهد شد.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر