پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 در نسخه کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد

پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 در نسخه کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد

پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 در نسخه کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد.

تنها کمتر از دو ماه از رونمایی پرچمداران 2019 سامسونگ، گلکسی اس 10 و خانواده‌اش می‌گذرد اما حالا کره‌ای‌ها در تلاشند تا دومین گوشی پرچمدار 2019 خود را عرضه کنند. شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت 10 وجود دارد که یکی از این شایعات امکان عرضه یک نسخه کوچکتر از گلکسی نوت 10 به همراه نسخه اصلی است. اگر این شایعه درست باشد برای اولین بار شاهد ارائه دو نسخه از خانواده گلکسی نوت خواهیم بود.

البته گزارش‌ها نشان می‌دهد که نسخه کوچکتر گلکسی نوت 10 تنها برای بازارهای خاصی از جمله اروپا عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که نسخه اصلی گلکسی نوت 10 مانند نسخه 5G گلکسی اس 10 از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد اما نسخه کوچکتری که بحث برانگیز شده است، همچون گلکسی نوت 9 به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز خواهد شد.

گلکسی نوت 10

 

تکرار یک استراتژی موفق

درواقع سامسونگ یک بار قبلا هم این استراتژی را به کار گرفته بود؛ عرضه گوشی‌ گلکسی اس 10 ای برای آن دسته از افرادی که با گوشی‌های بزرگ احساس راحتی نمی‌کنند. از آنجایی که سامسونگ به خوبی از این استراتژی در مورد گلکسی اس 10 ای نتیجه گرفته بود، حالا دور از انتظار نیست که نسخه کوچکتر گلکسی نوت 10 که شاید نام آن گلکسی نوت 10 ای باشد، عرضه شود.

 

اطلاعات دوربین گلکسی نوت 10 و نوت 10 ای 

از سوی دیگر برخی از رسانه‌ها از مجهز شدن گلکسی نوت 10 به 6 دوربین خبر داده‌اند، دوربین چهارگانه اصلی و دوربین سلفی دوگانه. همین رسانه‌ها اما احتمال می‌دهند که گلکسی نوت 10 ای با 5 دوربین راهی بازار شود، دوربین سلفی دوگانه اما دوربین اصلی سه‌گانه. این رسانه‌ها احتمال می‌دهند که در گلکسی نوت 10 ای سنسور ToF حذف شده باشد.

 

 

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ های 2019 (بالارده و پرچمدار)

راهنمای خرید پاور بانک: بهترین پاور بانک‌‌ها برای سال 98

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر