پاوربیتس پرو؛ هدفون واقعا بی سیم بیتس رونمایی شد

پاوربیتس پرو؛ هدفون واقعا بی سیم بیتس رونمایی شد

پاوربیتس پرو؛ هدفون واقعا بی سیم بیتس رونمایی شد تا رقیبی قدرتمند برای ایرپاد اپل باشد.

تنها چند هفته از عرضه ایرپاد 2 می‌گذرد که حالا کمپانی بیتس (یکی از زیرشاخه‌های کمپانی اپل) از نخستین هدفون واقعا بی سیم خود با نام پاوربیتس پرو رونمایی کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این محصول جنجالی را با هم بررسی کنیم و در آخر مقایسه‌ای بین این محصول و ایرپاد اپل داشته باشیم.

پاوربیتس پرو، هدفون واقعا بی سیم بیتس

ظاهری جذاب و وزنی کم

کمپانی بیتس هدفون بی سیم جدیدش را به گونه‌ای طراحی کرده است که دیگر خبری از سیم کوتاه بین دو هدفون نباشد تا به این ترتیب پاوربیتس پرو در دسته هدفون‌های واقعا بی سیم قرار بگیرد. از سوی دیگری این هدفون نسبت به سایر هدفون‌های سری پاوربیتس 23 درصد کوچک‌تر و 17 درصد سبک وزن‌تر ساخته شده است.

تفاوت طراحی پاوربیتس پرو تنها در حذف سیم‌ها، کاهش وزن و طراحی کوچکتر نیست بلکه این کمپانی هدفون پاوربیتس پرو را در رنگ‌های واقعا جذاب مشکی، سفید، سبز تیره و آبی اقیانوسی عرضه خواهد کرد. به این ترتیب دیگر محدود بودن به رنگ سفید که در هر دو نسل ایرپاد به چشم می‌خورد، از بین رفته است.

رنگ بندی هدفون بی سیم پاوربیتس پرو

رنگ بندی هدفون بی سیم پاوربیتس پرو

 

به کارگیری تراشه H1

زمانی که ایرپاد نسل دوم رونمایی شد، یکی از نقاط قوتی که برای آن ذکر شد بهره بردن از تراشه H1 بود که برخی بهبودها مانند پشتیبانی از فرمان صوتی Hey Siri، کاهش نویز و... را برای ایرپاد 2 به دنبال داشت. حالا هدفون پاوربیتس پرو دقیقا از همین تراشه استفاده کرده است.

 

عمر باتری طولانی

به ادعای بیتس تنها با یک بار شارژ با این هدفون واقعا بی سیم 9 ساعت مداوم می‌توانید موسیقی پخش کنید. این میزان عمر باتری اگرچه برای هدفون‌های بلوتوثی وحتی برخی محصولات دیگر بیتس مانند استدیو 3 وایرلس نمی‌رسد اما برای یک هدفون واقعا بی سیم عالی است و یک رکورد استثنایی است. ضمنا فراموش نکنید که تنها با 15 دقیقا شارژ کردن این هدفون بی سیم، برای مدت 4.5 ساعت می‌توانید به موسیقی گوش کنید.

از طرف دیگر بیتس مدعی است که با هدفون بی سیم پاوربیتس پرو همراه با کیس شارژ می‌توان برای مدت 24 ساعت به موسیقی گوش کرد.

 

مناسب برای ورزش‌کاران و افراد عینکی

استفاده از هدفون بی سیم در زمان ورزش، دویدن و... یکی از دغدغه‌هایی که بیتس با عرضه هدفون واقعا بی سیم پاوربیتس به خوبی به آن پاسخ داده است. طراحی این محصول به صورتی است که به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و به راحتی در حین ورزش و دویدن از گوش خارج نمی‌شود.

از طرف دیگر در هدفون‌های قبلی این شرکت یک سیم کوتاه دور گردن کاربر قرار می‌گرفت که برای کاربران مخصوصا افراد عینکی اصلا خوشایند نبود. حالا بیتس به لطف طراحی مناسبی که پیش گرفته است، ضمن از بین بردن نگرانی از افتادن هدفون، این سیم‌ مزاحم را از هدفون بی سیم پاوربیتس پرو حذف کرده است.

 

توقف و اجرای موسیقی به صورت اتوماتیک

هدفون بی سیم پاوربیتس پرو مانند ایرپاد اپل و بسیاری دیگر از هدفون‌های بی سیم بازار دارای قابلیت توقف و اجرای اتوماتیک موسیقی است. یعنی زمانی که هدفون را از گوش خارج کنید به صورت اتوماتیک بخش موسیقی متوقف می‌شود و دوباره با قرار دادن هدفون در گوش، موسیقی پخش می‌شود.

 

قیمت و زمان عرضه

پاوربیتس پرو با قیمت 250 دلاری و از ماه می 2019 یعنی اردیبهشت و یا خرداد ماه 98 راهی بازار خواهد شد.

 

آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

پاوربیتس پرو تقریبا از همه مزایای ایرپاد اپل بهره می‌برد، کاملا بی سیم است، از نظر افتادن از گوش کاملا به خوبی طراحی شده تا در گوش ثابت بماند، کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و وزن کمی هم دارد. تنها نقطه قوت ایرپاد 2 اپل نسبت به پاوربیتس پرو، داشتن کیس شارژ بی سیم است که پاوربیتس پرو از این مزیت بی‌بهره است. البته این را در نظر بگیرد که ایرپاد اپل بین 159 تا 199 دلار قیمت دارد (بسته به داشتن کیس شارژ بی سیم و یا نداشتن کیس) این در حالی است که پاوربیتس پرو 250 دلار قیمت دارد. با این وجود اگر ترجیح می‌دهید یک هدفون بی سیم باکیفیت و البته با امکان انتخاب بین رنگ‌های مختلف داشته باشد پاوربیتس پرو انتخاب مناسبی است.

 

نظر شما درباره این هدفون بی سیم چیست؟ آیا ایرپاد اپل را ترجیح می‌دهید و یا پاوربیتس پرو؟

 

اخبار مرتبط:

بررسی ایرپاد نسل دوم؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر