با آدوب افترافکت اشیاء نامطلوب را از ویدئو حذف کنید

با آدوب افترافکت اشیاء نامطلوب را از ویدئو حذف کنید

آدوب قابلیت Content-Aware Fill فوتوشاپ را به نرم‎افزار افترافکت می‎ورد. درحالی که نسخه‎ی فوتوشاپ تنها به حذف المان‎های نامطلوب در عکس‎های ثابت است، افتر افکت می‎تواند اشیاء نامطلوب را از ویدئو حذف کند. 


قابلیت Content-Aware Fill افترافکت چطور کار می‎کند؟ 


از حالا به بعد می‎توانید المان‎های نامطلوب را در آدوب افترافکت حذف کنید. شما اشیائی که باید از ویدئو حذف شود را شناسایی کرده و و افترافکت بقیه کار را برایتان انجام می‎دهد. این برنامه کل ویدئو را آنالیز کرده و تشخیص می‌دهد که کدام پیکسل باید حذف شود. 
قابلیت Content-Aware Fill افترافکت با استفاده از Adobe Sensei کار سخت حذف اشیاء از ویدئو را انجام می‎دهد. به جای این که شما قاب به قاب فیلم را ویرایش کنید، هوش مصنوعی کار را برای شما انجام می‎دهد. از حذف میکروفونی که اشتباهی در تصویر افتاده تا حذف ماشین‎های مدرن در فیلم‎های به سبک قدیمی، این قابلیت در مواقع زیادی کاربردی خواهد بود. ویرایشگرهای ویدئو حرفه‎ای در چند دقیقه می‎توانند کار کردن با آن را یاد بگیرند. 

 

آپدیت Creative Cloud بهار 2019 آدوب 


Content-Aware Fill به عنوان آپدیت بهار 2019 افترافکت منتشر خواهد شد. آپدیت‎  Freeform Project panel نیز برای پریمیر پرو، قابلیت Punch and Roll برای آدوب آدیشن و قابلیت‎ عروسک گردانی برای کاراکتر انیماتور منتشر خواهد کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

موزیلا یک پسورد منیجر رایگان برای اندروید منتشر کرد

مایکروسافت ماشین حساب ویندوز را به‌صورت متن باز در گیت هاب منتشر کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

شهروز

چهارشنبه, 12 تیر 1398

عالی بود

پاسخ

ثبت نظر