اضافه شدن قابلیت گزارش سرعت ترافیک ویز به گوگل مپس

اضافه شدن قابلیت گزارش سرعت ترافیک ویز به گوگل مپس

اضافه شدن قابلیت گزارش سرعت ترافیک ویز به گوگل مپس

این که بتوانیم وضعیت جاده مثل ترافیک و تصادف را گزارش دهیم یکی از دلایل موفیت اپلیکیشن ویز متعلق به گوگل بوده است. این قابلیت سال پیش به گوگل مپس نیز اضافه شد. حال بنا به گزارش 9to5Gppgle، گزارش کاهش سرعت ترافیک نیز اضافه شده است. پیش از این نیز می‎توانستید تصادفات، ایست بازرسی و دوربین‌های سرعت را گزارش دهید اما تا به حال گزینه‎ای برای وارد کردن اطلاعات سرعت یک ترافیک به صورت دستی برای کاربر وجود نداشت. 
این قابلیت همین هفته منتشر خواهد شد. هنوز معلوم نیست که این قابلیت برای کاربران اندروید منتشر خواهد شد یا کاربران iOS نیز آن را دریافت خواهند کرد. گوگل در این باره هیچ نظری نداده است. گزارش حادثه در ابتدا در ماه دسامبر معرفی شد. البته این قابلیت برای همه قابل دسترسی نیست درنتیجه هنوز معلوم نیست که گزارش سرعت ترافیک نیز برای همه منتشر شود یا خیر اما وقتی این قابلیت منتشر شود گوگل مپس بیش از پیش کاربردی خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

با آدوب افترافکت اشیاء نامطلوب را از ویدئو حذف کنید

موزیلا یک پسورد منیجر رایگان برای اندروید منتشر کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر