رسماً عمر گوشی‌های گلکسی J به پایان رسید

رسماً عمر گوشی‌های گلکسی J به پایان رسید

سامسونگ رسماً اعلام کرد عمر گوشی‌های گلکسی J به پایان رسیده است اما گلکسی A جایگزین آن شده است.

اگر منتظر گوشی بعدی سامسونگ از سری گلکسی J (گلکسی جی) هستید، باید بگوییم که دیگر هیچ گوشی از این سری منتشر نخواهد شد.

گوشی‌های گلکسی J گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که طرفداران خاص خود را دارند و احتمالاً عده‌ای منتظر عرضه نسخه جدید آن بوده‌اند اما حالا سامسونگ تصمیم گرفته است که تولید این سری از گوشی‌های هوشمند را پایان دهد زیرا طی چند ماه گذشته استقبال از گوشی‌های گلکسی J به شدت پایان آمده بود. البته خبر خوب این است که گوشی‌های سری A گلکسی که در عین مشخصات خوب، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند، جایگزین این خانواده خواهند شد.

درواقع سامسونگ با انتشار ویدیویی در اوایل این ماه از پایان عرضه گوشی‌های سری J و جایگزینی آن با گوشی‌های سری A خبر داده بود. البته این اتفاق چندان دور از انتظار نبود زیرا در سال 2019 سامسونگ چندین گوشی از سری A و M را عرضه کرده است که اتفاقاً در کنار قابلیت‌های بسیار خوب، قیمت‌های فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند اما هیچ خبری از گوشی‌های گلکسی J در سال 

 

گوشی‌های سری A گلکسی

در این ویدیو به مهم‌ترین مشخصاتی که گوشی‌های سری A دارند مانند عمر طولانی باتری، قابلیت شارژ سریع، دوربین با چندین لنز و سنسور اثرانگشت درون صفحه صراحتاً اشاره شده است. البته گوشی‌های سری A همه این مشخصات را ندارند اما به هر حال در هر گوشی حداقل یکی از این ویژگی‌ها را می‌بینیم.

از سویی این گوشی‌ها از نظر کیفیت جز میان‌رده‌های خوب بازار موبایل هستند و کاربران نسبت به آن‌ها علاقه زیادی نشان داده‌اند با این وجود سامسونگ قصد ندارد برای بازارهای توسعه یافته مانند اروپا و آمریکا روی این دسته گوشی‌ها تمرکز داشته باشد.

سامسونگ از ابتدای سال 2019 تا کنون چندین گوشی از سری A با نام‌های گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A50 و گلکسی A70 را عرضه کرده است. البته هنوز مهم‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ معرفی نشده‌اند. به عنوان نمونه در حال حاضر سخت منتظر رونمایی گلکسی A90 با دوربین چرخان هستیم که شاید با نام گلکسی A80 هم رونمایی شود.

 

برای گلکسی Jهای کنونی چه اتفاقی می‌افتد؟

به نظر نمی‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد پشتیبانی از گوشی‌های سری J گلکسی که در حال حاضر در بازار موجود هستند را قطع کند. سامسونگ در ماه‌های اخیر یک موج پایدار از به‌روزرسانی اندروید 9.0 پای را برای گوشی‌های گلکسی J منتشر کرده است و احتمالاً قصد ندارد این روند را پایان دهد.

 

اخبار مرتبط:

مشخصات گلکسی A90 با طراحی عجیب و دوربین چرخان فاش شد

 

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ های 2019 (بالارده و پرچمدار)

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر