فایرفاکس دیگر نمی‌گذارد سایت‎ها با درخواست احراز هویت شما را اسپم کنند

فایرفاکس دیگر نمی‌گذارد سایت‎ها با درخواست احراز هویت شما را اسپم کنند

موزیلا قابلیتی به فایرفاکس اضافه کرده که دیگر نمی‎گذارد سایت‎های مخرب با درخواست احراز هویت شما را اسپم کنند. این قابلیت هم اکنون در Firefox Nightly موجود است ( یک نسخه‎ی بتای فایرفاکس که به شما این امکان را می‎دهد تا قابلیت‎هایی که قرار است اضافه شود را امتحان کنید). به گزارش سایت ZDNet، انتظار می‎رود که این قابلیت اوایل ماه ژوییه ( اواسط تیر) منتشر شود. 
این پیام‏ها معمولاً در سایت‎های پشتیبانی تقلبی ظاهر می‎شوند و به صورت یک چرخه بی انتها نمایش داده می‎شوند و نمی‎گذارند که شما از سایت خارج شده یا تب را ببندید. به دنبال این آپدیت فایرفاکس، سایت‎ها تنها خواهند توانست تا دو پیام را به شما نمایش دهند.
پیش از این نیز موزیلا اقدام به مسدود کردن پاپ-آپ‎های احراز هویت کرده بود اما تنها آن‎هایی را مسدود می‎کرد که در زیرمنابعی مثل iframeها موجود بودند. بنا به گزارش جان هافمن، حال این مسدود سازی روی زمینه‎ی فریم‎های سطح بالا صورت می‎گیرد (URL که در نوار آدرس نشان داده می‎شود) و دیگر نمی‎گذارد که سایت‎های مخرب مرورگر شما را قفل کنند. 
این آخرین سری از اقداماتی است که موزیلا برای راحت کردن کار ما روی مرورگر انجام می‎دهد. پیش از این نیز فایرفاکس66 منتشر شد که اجازه‎ی پخش خودکار ویدئوها را با صدا نمی‎داد.

 

بیشتر بخوانید:

فیشینگ جدیدی با موضوع تیک آبی اینستاگرام، حساب‌های اینستاگرام زیادی را هک کرد

برای پیشگیری از حمله Zero-Day گوگل کروم خود را آپدیت کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر