اینستاگرام محتوای نسبتاً نامناسب را در قسمت جست‎وجو مسدود خواهد کرد

اینستاگرام محتوای نسبتاً نامناسب را در قسمت جست‎وجو مسدود خواهد کرد

طی دو سال گذشته فیسبوک به خاطر برخوردش با اطلاعات غلط و تشویق به تنفر مورد انتقاد قرار گرفته اس. درحالی که این شبکه‎ی اجتماعی تلاش کرده تا مشکل را حل کند و حتی تصمیم گرفته که محدودیت‎هایی برای پست‎های لایو قائل شود اما هنوز هم با این موضوع مشکل دارد. 
در ادامه‎ی این هدف فیسبوک امروز اعلام کرد که به شدت بر روی محتوای سایت‎های خود از جمله اینستاگرام و مسنجر نظارت کند. این کمپین که « کاهش، اصلاح، اطلاع رسانی» نام دارد قدم‎هایی را که فیسبوک قصد دارد در جهت «مدیریت محتوای مشکل‎ساز» بردارد اعلام کرده است. هدف این است که محتوایی که قوانین شرکت را زیر پا می‎گذارند حذف شوند، محتوایی مشکل‎سازی که قوانین فیسبوک را زیرپا نمی‎گذارند کاهش یابند و به مردم اطلاع رسانی شود که روی چه محتوای کلیک کرده، آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند. 
درمورد اینستاگرام، فیسبوک می‎گوید که این پلتفرم به اشتراک گذاری عکس قصد دارد کاری کند تا محتوای پیشنهادی به مردم امن باشد و برای جامعه فیسبوک مشکل ساز نباشد. اینستاگرام قوانین جامعه خود را به روز رسانی کرده و از حالا به بعد برای کاهش پست‎های نامناسب دیگر آن‎ها را در صفحات هشتگ و اکسپلور نشان نخواهد داد. 
متأسفانه اینستاگرام مشخص نکرده که «نامناسب» به چه معنی است اما بنا به گزارش تک‎چرچ، نامناسب شامل هرچیزی است که محتوای پورنوگرافیک داشته باشد، اطلاعات غلط بدهد یا اسپم باشد. درنتیجه اگر در یک عکس برهنگی نیز نمایش داده نشود اما محتوایی پورنوگرافیک و جنسی داشته باشد از قسمت جست‎وجو و هشتگ حذف خواهد شد. اینستاگرام می‎گوید که این پست‎ها برای فالوورهای پیج قابل دیدن خواهد بود اما نه برای عموم مردم. 
اینستاگرام در حال آموزش مدیران کنترل محتوای خود برای علامت گذاری محتوای نسبتاً نامناسب است. ویل روبن، رئیس کشف محصول این شرکت می‎گوید که هوش مصنوعی آموزش ماشینی تصمیم می‎گیرد که چه محتوایی توصیه شده و چه محتوایی نشود. این خبر با واکنش‎های مختلفی از طرف تولیدکنندگان محتوا روبه‎رو شده است. بسیاری از این افراد به صفحه اکسپلورر و هشتگ‎ها برای یافتن فالوورهای جدید نیازمند هستند. بسیاری از این افراد نگران هستند که این تغییرات روی کار آن‎ها نیز اثر بگذارد. 

 

بیشتر بخوانید:

پس از حمله کرایست‌چرچ فیسبوک برای ویدئو لایو محدودیت‌هایی تعیین می‌کند

شبکه‎های اجتماعی چطور روی شما و افکارتان اثر می‎گذارند؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر