مسنجر به اپلیکیشن اصلی فیسبوک بازمی‎گردد

مسنجر به اپلیکیشن اصلی فیسبوک بازمی‎گردد

از آنجایی که فیسبوک قصد دارد تمام سرویس‎‌های پیام رسان خود ( از جمله واتس‎اپ و اینستاگرام) را با هم منتشر کند این احتمال وجود دارد که پیام‎رسان مسنجر را نیز به اپلیکیشن اصلی بازگرداند. محقق، جین مانچون وانگ لوگوی مسنجر را در اپلیکیشن فیسبوک یافته که وقتی آن را لمس می‎کنید بخش چت باز می‎شود که قابلیت‎های ابتدایی چت کردن را داراست. 
 درحال حاضر قابلیت چت به کاربران اجازه نمی‌دهد تا کارهای پیشرفته‎تری مثل واکنش نشان دادن به پیام‎ها تماس یا ارسال عکس انجام دهند. این قابلیت‎ها ممکن است در آپدیتی در آینده منتشر شود اما وانگ معتقد است که اپلیکیشن مسنجر و قسمت چت برای اهداف متفاوتی ساخته شده‎اند. 
فیسبوک در سال 2011 مسنجر را به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه منتشر کرد و آن را در سال 2014 از اپلیکیشن فیسبوک جدا کرد. اما به نظر نمی‎رسد که فیسبوک قصد داشته باشد تا همه‎ی کارهایی را که تا به حال کرده به حالت اول بازگرداند. باید دید که آیا مکالمات واتس‎اپ و اینستاگرام نیز در قسمت چت به صورت ساده قابل دسترسی خواهد بود یا خیر. 
در ماه ژانویه، مارک زاکربرگ از توسعه دهندگان این شرکت خواست تا سرویس پیام رسان این شرکت را تا حد ممکن ساده کنند تا همه به یک شکل کار کنند. به این صورت شما می‎توانید پیام‎های فرستاده شده از یک سرویس را در سرویس دیگر بخوانید و قابلیت چت جدید فیسبوک نیز می‎تواند مکانی مناسب برای همه‎ی این‎ها به حالت ساده باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام محتوای نسبتاً نامناسب را در قسمت جست‎وجو مسدود خواهد کرد

محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران کدامند؟ تلگرام همچنان پیشتاز است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر