پایان عمر آیتونز نزدیک است

پایان عمر آیتونز نزدیک است

پایان عمر آیتونز نزدیک است و قرار است این برنامه به صورت 4 برنامه مجزا عرضه شود.

آیتونز (iTunes) سرویس کاربردی اپل که از سال 2001 کارش را شروع کرده بود، حالا به نظر می‌رسد که به پایان عمرش نزدیک شده است.

درواقع با توجه به توییتی که Steven Troughton-Smith، توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های آیفون منتشر کرده است در نسخه بعدی سیستم عامل مک یعنی ورژن 10.15، برنامه آیتونز (iTunes) در قالب چندین برنامه مجزا برای موسیقی، پادکست و تلویزیون ارائه خواهد شد. این توسعه دهنده اپل با آیدی توییتر stroughtonsmith@ چنین توییتی را منتشر کرده است:

براساس شواهدی از اپل که نمی‌خواهم آن‌ها را به صورت عمومی بیان کنم، حالا من مطمئن هستم که اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه‌های جدیدی در زمینه موسیقی، پادکست و احتمالاً کتاب برای سیستم عامل مک است تا به TV app بپیوندند. من انتظار دارم که این چهار برنامه موج بعدی برنامه‌های Marzipan باشند.

 

آیتونز از ابتدا تا کنون

اپل برنامه آیتونز (iTunes) را در سال 2001 عرضه کرد تا به لطف آن کاربران بتوانند موسیقی‌هایشان را مدیریت کنند و موزیک‌های جدیدی به آیپاد خود اضافه کنند. البته آیتونز حالا قابلیت‌های زیادی دارد و تنها به هدف اولیه‌اش محدود نیست. برای نمونه یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کاربردهای این برنامه انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر است.

 

با توجه به توییت توسعه دهنده اپل، احتمالاً اپلیکیشن‌های جایگزین آیتونز با استفاده از Marzipan، فناوری در حال توسعه اپل برای تولید اپلیکیشن، توسعه داده خواهند شد. ضمناً به ادعای منابع مطلع خبری این برنامه‌ها به طور یکپارچه در آیفون، آیپد و مک اجرا می‌شوند.

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد فعلاً و تا زمان عرضه نسخه 10.15 سیستم عامل مک، آیتونز در دسترس کاربران خواهد بود بنابراین اگر کاربر آیتونز هستید فعلا نگران نباشید.

 

آموزش‌های کاربردی:

آموزش انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر ویندوزی با استفاده از برنامه itunes

مراحل ساخت اپل آیدی 2018 از طریق وب سایت اپل

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: mashable


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر