مشخصات و تصویر کنسول تمام اتوماتیک ایکس‎باکس‎وان اس منتشر شد

مشخصات و تصویر کنسول تمام اتوماتیک ایکس‎باکس‎وان اس منتشر شد

مشخصات و تصویر کنسول تمام اتوماتیک ایکس‎باکس‎وان اس منتشر شد.

مدتی است که می‎دانیم مایکروسافت قصد دارد یک نسخه‎ی کاملاً دیجیتالی و بدون دیسک از کنسول ایکس‎باکس وان اس خود بسازد و حال یک منبع معتبر تصاویر و مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است. این تصاویر و اطلاعات که توسط WinFuture منتشر شده‎اند دقیقاً شبیه به چیزی هستند که انتظار می‎رفت: یک ایکس باکس وان اس بدون درگاه برای دیسک. 
بنا به منابع WinFuture، این کنسول دارای هارد درایو یک ترابایتی است. این میزان آنقدر زیاد هست که دیگر نیازی به دیسک نداشته باشید. این کنسول همچنین دارای قابلیت پخش ویندوز 4K و HDR است. احتمال می‎رود قیمت این دستگاه حدود 260 دلار باشد. این قیمت شامل یک دستگاه کنترلر و سه گیم از پیش نصب شده است که شامل Minecraft، Sea Of Thieves و Forza Horizon 3 می‎شود. گفته می‎شود که این کنسول در تاریخ 27 فروردین معرفی شده و از 17 اردیبهشت به فروش خواهد رسید. فعلاً باید برای خبرهای تکمیلی و رسمی و اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

 

بیشتر بخوانید:

سرویس‌های آنلاین پرداخت روی پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر می‌شوند

اینترنت اکسپلورر حتی بدون باز شدن هم خطرناک است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر