اییرباد وایرلس سرفیس ، رقیبی برای ایرپاد اپل در راه است

اییرباد وایرلس سرفیس ، رقیبی برای ایرپاد اپل در راه است

گفته می‎شود که مایکروسافت در حال توسعه ایربادز وایرلس با برند سرفیس است. بنا به گزارش Thurrott این ایربادز شامل کورتانا و کنسل نویز است و ممکن است که تا پایان امسال منتشر شود. 
هدف از تولید ایرباد سرفیس رقابت با ایربادز وایرلس اپل ایرپاد است که این روزها بسیار محبوب شده است. در حال حاضر اپل تنها شرکتی است که توانسته تعادلی بین اندازه، قیمت، صدا و ثبات ایجاد کند ( البته سامسونگ گلکسی بادز نیز ثابت کرده که می‎تواند رقیبی جدی برای ایرپاد باشد). 
مایکروسافت اواخر سال پیش اولین هدفون وایرلس برند سرفیس خود را منتشر کرد. این هدفون‎‌ها کنترل و عملکرد خوبی داشت اما بسیار گران قیمت بود کیفیت آن نیز خیلی تعریفی نداشت. امروزه بازار ایربادز وایرلس بسیار داغ‎تر از هدفون‎های روی گوشی است. درنتیجه منطقی است که مایکروسافت نیز در این زمینه قدم بردارد. البته تنها مایکروسافت نیست که قصد دارد به این تکنولوژی پا بگذارد بلکه گفته می‎شود که آمازون نیز در حال کار کردن روی ایربادز وایرلس خود برای رقابت با ایرپاد است.

 

بیشتر بخوانید:

پاوربیتس پرو؛ هدفون واقعا بی سیم بیتس رونمایی شد

اپل ایرپاد(2019) یا سامسونگ گلکسی بادز؟ کدام یک بهتر است؟

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر