هواوی اکسپریا +S10؛ آیا سونی، سامسونگ و هواوی در حال ساخت یک گوشی مشترک هستند؟

هواوی اکسپریا +S10؛ آیا سونی، سامسونگ و هواوی در حال ساخت یک گوشی مشترک هستند؟

هواوی اکسپریا +S10؛ آیا سونی، سامسونگ و هواوی در حال ساخت یک گوشی مشترک هستند؟

سامسونگ و هواوی دو کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی در سراسر دنیا هستند و جز سه کمپانی هستند که بیشترین سهم بازار موبایل را در دست دارند. سونی هم که بیش از هر کمپانی دیگری در ساخت لنز دوربین گوشی‌های هوشمند تبحر دارد و در دوربین بسیاری از گوشی‌های پرچمدار از لنزهای این کمپانی استفاده می‌شود.

 

سه برند در یک قاب؛ هواوی اکسپریا +S10

حالا یک خبر جذاب اما عجیب در حوزه گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. ماجرا به انتشار یک بنچمارک در سایت رسمی گیک بیچ برمی‌گردد که در تاریخ 7 آوریل 2019 منتشر شده است. در این بنچمارک مدل گوشی، نامی طولانی و ترکیبی از سه برند هواوی، سونی و سامسونگ است. با توجه به همین نام عجیب و ترکیبی، در کمال تعجب انتظار داریم که این سه کمپانی غول در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند و لنز دوربین بخواهند به صورت مشترک یک گوشی را عرضه کنند.

 

مشخصات گوشی عجیب احتمالی

در این بنچمارک نام این گوشی ترکیبی هواوی اکسپریا +S10 است و از اندروید 9.0 پای هم بهره می‌برد. شاید تصور کنیم که گوشی هوشمندی که توسط سه کمپانی معتبر ساخته شود باید امتیاز خاصی داشته باشد مثلاً در کنار سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا، دوربین خارق‌العاده‌ای داشته باشد، اما از این بنچمارک مشخص است که گوشی هوشمند هواوی اکسپریا +S10 تنها یک میانرده معمولی است.

ادعای ساخت یک گوشی به صورت مشترک توسط کمپانی‌های سونی، هواوی و سامسونگ هنوز تایید نشده است اما گیک بنچ منبع معتبری است و از همین جهت نمی‌توانیم ساده از این موضوع بگذریم و آن را یک دروغ فرض کنیم. به هر ترتیب اگر این موضوع واقعیت داشته باشد و هواوی اکسپریا +S10 واقعا عرضه شود، با یک گوشی جالب توجه مواجه هستیم.

بنچمارک منتشر شده از هواوی اکسپریا S10+ در سایت گیکبنچ

بنچمارک منتشر شده از هواوی اکسپریا S10+ در سایت گیک بنچ

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما آیا دو کمپانی سامسونگ و هواوی که با هم رقابت تنگاتنگی دارند، ممکن است با هم دست همکاری بدهند؟! نظرات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

پیش‌فروش هواوی P30 و P30 pro در کمتر از 10 دقیقه به پایان رسید

هواوی P30 و P30 پرو؛ پرچمداران 2019 هواوی رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: geekbench


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ناشناس

چهارشنبه, 28 فروردین 1398

کاش یه گوشی بالارده مشترک بزنن
دوربین و باتری سونی
صفحه نمایش و رم سامسونگ
رابط کاربری سامسونگ و هواوی
پردازنده کوالکام
حافظه داخلی توشیبا و سونی
و...

پاسخ

امیر

پنج‌شنبه, 29 فروردین 1398

پرچمدار میزدن چی میشد

پاسخ

سعید

جمعه, 30 فروردین 1398

نشدنیه، اینکه سونی بخواد با یه شرکت دیگه مثل هواوی یا سامسونگ همکاری کنه قابل باوره ولی اینکه سامسونگ و هواوی که رقیبن بخوان رقابت رو بذارن کنار اصلا قابل قبول نیست

پاسخ

ثبت نظر