مرورگر جدید و امن Avast از شما در برابر هکرها محافظت می‌کند

مرورگر جدید و امن Avast از شما در برابر هکرها محافظت می‌کند

 Avast یک نسخه‎ی آپدیت شده و امن از مرورگر وب متمرکز روی امنیت خود را منتشر کرده است. قابلیت‎های جدید این مرورگر از حریم شخصی شما محافظت کرده و رد شما را روی اینترنت پاک می‎کند. مرورگر جدید و امن اوست با نام Aspen دارای ابزاری به نام Webcam Guard است که نمی‎گذارد وب‎سایت‌‎ها به دوربین کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا خودتان انتخاب کنید مجوز به چه سایتی داده شود.
Aspen قابلیت آنتی-اثرانگشت نیز دارد که باعث می‎شود شرکت‌ها نتوانند با استفاده از سخت‌افزار و پیکربندی دستگاه یک تصویر منحصر به فرد از کامپیوترتان بسازند. این قابلیت هفته‎ی پیش به نسخه‎های نایتلی و بتای فایرفاکس نیز اضافه شد و امید می‎رود که خیلی زود در مرورگرهای بیشتری دیده شود. 
یک قابلیت دیگر Aspen چک کردن هک ایمیل است که آدرس شما را در نشت داده‎های گزارش شده جست‎وجو می‎کند و به شما پیشنهاد می‎دهد که اگر اطلاعاتتان روی اینترنت منتشر شده چه کار باید بکنید. البته این موارد در کنار ابزارهای امنیتی مرورگر ارائه می‎شوند که شامل آنتی فیشینگ، حالت بانک برای تراکنش‎های حساس و اکستنشن گارد است که از شما در برابر پلاگین‎های مخرب محافظت می‎کند. 
Avast Secure Browser مبتنی بر کرومیوم است و می‎توانید آن را برای ویندوز7، 8 و 10 دانلود کنید. در یک آمار گرفته شده از هشت هزار نفر، اوست اعلام کرد که 67 درصد گفته بودند که با این مرورگر بیشتر احساس امنیت می‎کنند. ویلیام دراوت، مدیر ارشد تولید شرکت اوست درمورد این مرورگر گفت: « در نسخه‎ی جدید Avast Secure Browser ما تمرکز خود را روی سادگی و حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران در فضای مجازی قرار دادیم.» 

 

بیشتر بخوانید:

اینترنت اکسپلورر حتی بدون باز شدن هم خطرناک است

مرورگر جدید کرومیوم اج مایکروسافت روی اینترنت لو رفت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر