استون مارتین اولین ماشین تمام الکتریک خود را معرفی کرد

استون مارتین اولین ماشین تمام الکتریک خود را معرفی کرد

استون مارتین اولین ماشین تمام الکتریک خود را معرفی کرد.

استون مارتین اولین اتومبیل تمام الکتریک خود، Rapide E را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای معرفی کرد. طراحی این ماشین مشابه استون مارتین راپید سالون است و درحالی که به زودی این اتومبیل تولید خواهد شد تنها 155 دستگاه از آن تولید خواهد شد. استون مارتین می‎گوید که این اتومبیل در 297 کیلومتر بر ساعت با استفاده از یک شارژر استاندارد 400V 50kW و یا 498 کیلومتر بر ساعت با خروجی شارژ سریع 800V با خروجی 100kW یا بالاتر شارژ خواهد شد. این میزان به اندازه‎ی سوپرشارژ 3.0 تسلا سریع نیست اما هنوز هم بسیار چشمگیر است. 
Rapide E با نهایت سرعت 250 کیلومتر بر ساعت بسیار چابک است. سرعت این اتومبیل می‎تواند در کمتر از چهار ثانیه به صد کیلومتر بر ثانیه برسد و در یک و نیم ثانیه از 80 به 110 کیلومتر بر ساعت برسد. 
در داخل اتومبیل، Rapide E دارای یک صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی ده اینچی، یک صفحه نمایش هشت اینچی با پشتیبانی اندروید اوتو و اپل کارپلی است که اطراف آن با رشته‎های فیبر کربن پوشیده است. درضمن یک اپلیکیشن گوشی هوشمند نیز موجود است که به صاحب ماشین امکان را می‎دهد تا توسط آن وضعیت باتری و زمان شارژ را چک کند. درضمن توسط این اپلیکیشن می‎توانید بفهمید اتومبیل را کجا پارک کرده‎اید و چطور می‎توانید آن را بیابید (البته کمی عجیب است کسی فراموش کند استون مارتین عزیزش را کجا پارک کرده است). هم اکنون می‎توانید  Rapide E را سفارش دهید اما استون مارتین هیچ صحبتی درمورد قیمت آن نکرده است. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی اکسپریا +S10؛ آیا سونی، سامسونگ و هواوی در حال ساخت یک گوشی مشترک هستند؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر