نگاهی به بازی «تخم‎ مرغ»: یک بازی پلتفرمر جذاب و چالش برانگیز از نوع ایرانی

نگاهی به بازی «تخم‎ مرغ»: یک بازی پلتفرمر جذاب و چالش برانگیز از نوع ایرانی

اگر از بازی‎های پلتفرمر به سبک سوپرماریو لذت می‎برید پیشنهاد ما به شما بازی ایرانی «تخم مرغ» است. بازی که با بودجه پایین و بدون هیچ گونه تبلیغات تا به حال چهل هزار نصب فعال داشته است. «تخم مرغ» ساخت تیم استودیو آنباند، یک تیم جوان و خلاق با شش سال سابقه کاری در زمینه‎ی گیمینگ است. 
طرح داستان مانند نام بازی ساده است. مرغ دزدیده شده و جوجه داخل تخم باید در سفری خطرناک و چالش برانگیز مادرش را بیابد. وظیفه‎ی گیمر در این بازی نجات جان تخم مرغ و همراهیش در طی این مسیر خطرناک بوده که پر از مسیرهای ناهموار و تیغه‎هایی است که باعث شکستن تخم مرغ می‎شود. دو دکمه مجازی در پایین سمت چپ صفحه قرار دارد که تخم مرغ با آن به سمت جلو و عقب جابه‎جا می‎شود و برای پریدن از موانع باید به سمت راست صفحه نمایش ضربه بزنید. 


شاید ظاهر قضیه ساده به نظر برسد اما کنترل تخم مرغ از آنچه به نظر می‏رسد دشوارتر و چالش برانگیز است. زیرا علاوه بر کنترل شما، خود تخم مرغ نیز غلت می‎خورد. پس باید حواستان باشد که علاوه بر دکمه‎ی رو به جلو به درستی از دکمه رو به عقب نیز استفاده کنید. 
در هر مرحله که ببازید برای ادامه نیاز به سکه دارید. مسیر بازی پر از سکه است که اگر بازیتان خوب باشد ‎باید تا جایی که در حد توانتان است آن‎ها را جمع‌آوری کنید. اما اگر نتوانستید راه‎های دیگری نیز برای دریافت سکه وجود دارد. بازی «تخم مرغ» رایگان است اما می‎توانید در آن خرید درون اپلیکیشنی انجام دهید. البته اگر تعداد باخت‎ها زیاد شود باید برای بازگشت سکه بیشتری بپردازید. برای دریافت سکه شما دو راه دیگر پیش رو دارید: می‎توانید با پرداخت پول آن‎ها خریداری کنید یا ویدئوهای تبلیغاتی ببینید. درنتیجه هرچه سکه بیشتری دریافت کنید بیشتر می‎توانید مرحله‎ای که باخته‎اید را دوباره از همان قسمت از سر بگیرید. البته این سکه‎ها یک کاربرد دیگر نیز در بازی دارند. توسط آن‎ها می‎توانید پوسته‎های جدید برای تخم مرغتان بخرید و آن را زیباتر کنید.


دشواری بازی «تخم مرغ» ممکن است شما را کمی خسته کند اما اگر فردی هستید که از بازی‌های سخت و چالش برانگیز لذت می‎برید قطعاً از این بازی خوشتان خواهد آمد و حتی ممکن است به آن معتاد شوید. اصلی‎ترین مهارت لازم برای این بازی تمرکز و دقت است. طراحی و گرافیک «تخم مرغ» بسیار جذاب و دوست داشتنی است. این بازی فضایی کارتونی و پر از رنگ دارد که در هر مرحله با فضایی جدید، چالش‎های مبتکرانه و موزیک‎های پرانرژی شما را بیشتر به ادامه‎ی بازی ترغیب می‎کند. 

 


«تخم مرغ » را بدون شک می‎توان یکی از بهترین بازی‎های موبایل ایرانی دانست. اگر به دنبال یک بازی موبایل ساده و چالش برانگیز هستید تا دقت و تمرکز خود را محک بزنید حتماً از این بازی لذت خواهید برد. استودیو آنباند نشان داده که گرچه یک تیم جوان است اما می‎توان از آن توقع بالا داشت.

دانلود بازی تخم مرغ از کافه بازار

 

بیشتر بخوانیم:

مشکلات امنیتی بسیار بزرگ در کلاینت گیمینگ EA Origin

مرورگر جدید و امن Avast از شما در برابر هکرها محافظت می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر