بازی GTA 6 پس از گذشت 6 سال در دست توسعه است

بازی GTA 6 پس از گذشت 6 سال در دست توسعه است

بنا به روزمه یکی از ارتیست‌های راک استار، بازی GTA 6 پس از گذشت 6 سال در دست توسعه است.

سپتامبر 2019 ششمین سالی است که از انتشار بازی محبوب GTA V برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 می‌گذرد. بعد از عرضه نسخه ریمستر GTA V بر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، نسخه جدیدی از این بازی منتشر نشد این در حالی است که بازی GTA V یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ است.

کمپانی راک استار درباره نسخه بعدی این بازی محبوب توضیحی نداده است اما به نظر می‌رسد که GTA 6 مدت‌هاست که در دست توسعه است. منبع اطلاعاتی این خبر رزومه ریبین مایکل، یکی از آرتیست‌های سه بعدی سابق کمپانی راک استار است. بنا به رزومه مایکل از ماه دسامبر 2017 تا ماه آوریل 2018 در حال کار روی هر دو نسخه GTA آنلاین و GTA 6 بوده است. شاید اولین چیزی که به ذهن شما بیاید این است که روزمه او حقیقت ندارد. این شک زمانی بیشتر می‌شود که نام این آرتیست در لیست افرادی که روی بازی رد دد ردمپشن 2 (Red dead Redemption 2) کار می‌کنند هم آمده است. به عبارتی این تضاد نشان می‌دهد که او واقعا در راک استار کار نمی‌کند.

از سوی دیگر درزهای اطلاعاتی در اوایل همین ماه نشان می‌داد که نسخه بعدی بازی محبوب GTA 5 اواخر سال 2020 منتشر خواهد شد. این مسئله بار دیگر ادعای ریبین مایکل را رد می‌کند زیرا اگر راک استار از سال 2017 در حال کار روی GTA 6 بوده است بی‌شک نباید کار ساخت آن تا سال 2020 طول بکشد مگر اینکه این درز اطلاعاتی بی‌اساس باشد و زودتر شاهد عرضه نسخه بعدی این بازی محبوب باشیم.

با همه این توضیحات راک استار هنوز هیچ توضیحی درباره زمان عرضه بازی GTA 6 نداده است. شکی نیست که این بازی منتشر شود اما زمانش هنوز در حاله‌ای از ابهام است. از طرفی احتمال می‌رود که پلی استیشن 5 و نسخه بعدی ایکس باکس در سال 2020 منتشر شوند بنابراین چندان دور از ذهن نیست که نسخه بعدی بازی GTA هم در این زمان و همزمان با انتشار این دو محصول منتشر شود.

 

دنیای جذاب گیمینگ را دنبال کنید:

چطور در GTA V پولدار شویم؛ ترفندهایی که نباید از دست بدهید

لیست کامل کدهای تقلب و یا رمزهای بازی GTA V برای PC

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019؛ تجربه یک بازی بی‌نظیر

شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکورد شکنی تنها در کمتر از یک ماه

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: comicbook


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حسین

چهارشنبه, 16 مهر 1399

سلام ممنون

پاسخ

احمد

چهارشنبه, 07 آبان 1399

دمت گرم بانو

پاسخ

ثبت نظر