کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد

کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد

کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد را از نزدیک ببینید.

دنیای گوشی‌های هوشمند به قدری پیشرفته شده که این بزرگ‌ترین کمپانی خلاقیت‌های عادی را کنار گذاشته‌اند و به سراغ گوشی‌های تاشدنی رفته‌اند. گلکسی فولد سامسونگ یکی از همین گوشی‌هاست که البته قیمت بسیار بالایی دارد.

آگاهی سازوکار این گوشی‌های تاشدنی هم جذابیت خاص خود را دارد اما با وجود قیمت بسیار بالای ‌گلکسی فولد، کالبد شکافی آن شاید کمتر به ذهن کسی خطور کند. با این وجود حالا تصاویری منتشر شده است که اجزای درونی این گوشی را به نمایش گذاشته است.

 

سازوکار لولا؛ جذاب‌ترین بخش گوشی‌های تاشو

پیچیده‌ترین و البته بخش اصلی گوشی‌های تاشو، همان لولایی است که گوشی را به دو نیمه تقسیم می‌کند و بعد از باز شدن، یک نمایشگر مسطح و یکپارچه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در تصاویر مشخص است که سامسونگ در گلکسی فولد از پنج قسمت برای لولا استفاده کرده است که شامل دو لولا در بالا و 3 چرخ‌دنده است. گویا این لولاها باید به شدت دقیق و به صورت تراز مونتاژ شوند در غیر این صورت صفحه نمایش آسیب خواهد دید.

کالبد شکافی گوشی تاشو سامسونگ؛ گلکسی فولد

کالبد شکافی گوشی تاشو سامسونگ؛ گلکسی فولد

 

وسط لولا دو قطعه ربان مانند باریک را می‌بینید که تاشدن گوشی را تضمین می‌کند. به گفته سامسونگ این گوشی به راحتی می‌تواند تا 2000 مرتبه تا شود و هیچ مشکلی نداشته باشد.

البته به نظر می‌رسد که ادعای سامسونگ چندان هم درست نیست زیرا کارشناسان وب سایت‌های زیادی مدعی شده‌اند که تنها بعد از یک یا دو روز استفاده از گلکسی فولد، نمایشگر این گوشی آسیب می‌بیند.

از طرفی کسی که این کالبد شکافی را هم انجام داده است از شکستن نمایشگر حین کالبد شکافی گفته است.

 

دو باتری جداگانه

تصاویری که منتشر شده است نشان می‌دهد که گلکسی فولد سامسونگ از دو باتری مجزا بهره می‌برد که اگرچه از نظر ظرفیت مشابه هم هستند اما اندازه آن‌ها متفاوت است و البته اطلاعات دیگری درباره باتری نداریم زیرا در این تصاویر، بخش‌هایی سانسور شده‌اند.

کالبد شکافی گلکسی فولد سامسونگ

کالبد شکافی گلکسی فولد سامسونگ

 

نظر شما درباره گوشی‌های تاشدنی چیست؟ آیا این مدل گوشی‌ها برای شما جذابیتی دارند که شما را ترغیب به خرید کند؟

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولدهای دست ساز کاربران را ببینید؛ تمسخر سامسونگ بین کاربران توییتر

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر