اکسچینج سرور 2016 منتشر شد

اکسچینج سرور 2016 منتشر شد

مایکروسافت دوباره به سمت همکاری های بهتر رفته و خود را با رویکردی جدید در اکسچینج 2016 نشان داده است به این معنی که امکان به اشتراک گذاری مستندات راحت تر شده مثلا در این نسخه می توان یک مستند را به outlook2016 یا outlook وب به عنوان یک لینک شیرپونت 2016 الحاق کرد.

مایکروسافت سرانجام، اکسچینج سرور 2016 (Exchange Server) را به صورت عمومی، بعد از عرضه آفیس 2016، منتشر کرد. این نسخه ویژگی های جدیدی را برای کمک به شرکت ها برای مدیریت ایمیل و تقویم ها به روشی کاراتر از اکسیچنج 2013 به همراه آورده است.

مایکروسافت دوباره به سمت همکاری های بهتر رفته  و خود را با رویکردی جدید در اکسچینج 2016 نشان داده است به این معنی که امکان به اشتراک گذاری مستندات راحت تر شده مثلا در این نسخه می توان یک مستند را به outlook2016 یا outlook وب به عنوان یک لینک شیرپونت 2016 الحاق کرد.
از دیگر ویژگی های این برنامه جدید، راهکار ارتقایافته ای برای outlook در وب است که شامل ویژگی های جدیدی مانند Sweep، pin، امکان برگرداندن یا Undo، پاسخ در خط یا inline، رندر html بهبودیافته، تم های جدید، شکلک یا Emoji و غیره می باشد.
جستجوی اکسچینج سرور نیز بهبود یافته و سرعت جستجو سریعتر شده است به صورتی که در زمانی برابر با نسخه قبلی، نتایج دقیق تر و کامل تری را ارائه می دهد.
مایکروسافت توسعه دهندگان را نیز فراموش نکرده است. پایپ لاین eDiscovery جدیدی افزوده که سریعتر است و مقیاس پذیری بیشتری دارد و دارای معماری ساده تری برای برنامه ریزی بهتر و مقیاس گذاری می باشد.
در این نسخه در گذر زمان با بروزرسانی های ثابت، خطاها رفع و بهبودهایی نیز افزوده خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر