دوربین آیفون11 بسیار پیشرفته‎تر از مدل‌های قبلی خواهد بود

دوربین آیفون11 بسیار پیشرفته‎تر از مدل‌های قبلی خواهد بود

شرکت اپل قصد دارد امسال هردو دوربین جلو و دوربین پشت مدل‎های آیفون11 را ارتقا بخشد. به گزارش 9to5Mac دوربین سلفی از 7 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. یک لایه شیشه اضافی نیز برای افزایش کیفیت عکس‎ها اضافه شده و این تغییرات در تمام مدل‌های آیفون 11 که در شهریور ماه منتشر خواهد شد اعمال خواهد شد. در دو گوشی مدل بالاتر یک لنز سوم نیز برای زوایای فوق‎العاده گسترده اضافه خواهد شد. 
مدل بعدی iPhone XR دوربین پشت دو لنزه خواهد داشت. مدل‎های بعدی iPhone XS و iPhone XS Max دارای دوربین سه لنزه به همراه یک لنز با زوایای فوق‎العاده گسترده 12 مگاپیکسلی خواهد بود. بنا به گزارشات اپل قصد دارد پوشش جدیدی را در گوشیش قرار دهد که دوربین جلو و دوربین پشت سوم تقریباً مخفی خواهد بود. این طرح ظاهر آیفون را نیز زیباتر خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد

پایان عمر آیتونز نزدیک است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر