هواوی P30 pro؛ پرچمداری که زیر شکنجه‌ها مقاومت کرده است

هواوی P30 pro؛ پرچمداری که زیر شکنجه‌ها مقاومت کرده است

هواوی P30 pro؛ پرچمداری که زیر شکنجه‌ها مقاومت کرده است.

رونمایی از دو گوشی هواوی P30 و P30 pro یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال 2019 در حوزه گوشی‌های هوشمند است. این دو پرچمدار هواوی با قابلیت‌های و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردشان، مخصوصا دوربین‌های قدرتمند، توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را به شدت به خود جلب کرده‌اند.

حالا هم هواوی P30 pro، نسخه قدرتمندتر این خانواده دوتایی یک بار دیگر از یک آزمون دیگر سربلند بیرون آمده است. درواقع کانال یوتیوب JerryRigEverything این گوشی قدرتمند را زیر ذره‌بین قرار داده است ازمایش‌های مختلفی از آتش تا تست خم شدن را روی آن انجام داده است.

هواوی در پنل پشتی و کناره‌های این گوشی از شیشه استفاده کرده است اما این نوع طراحی نسبت به طراحی سال قبل تغییرات ساختاری داشته است. درواقع، هواوی P20 pro در همین تست خم شدن نتوانسته بود دوام بیاورد اما هواوی P30 pro به راحتی این تست را با موفقیت پشت سرگذاشته است. شاید دلیل این مقاومت همین طراحی منحنی گونه‌ای بوده است که در پنل پشتی و کناره‌ها به کار گرفته شده است.

گفتنی است که هواوی P30 pro با دوربین چهاگانه، از نظر دوربین در حال حاضر با نمره 112 اولین جایگاه را در آزمون DxoMark بدست آورده است و بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته می‌شود.

 

ویدیو تست هواوی P30 pro

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

پیش‌فروش هواوی P30 و P30 pro در کمتر از 10 دقیقه به پایان رسید

هواوی P30 و P30 پرو؛ پرچمداران 2019 هواوی رونمایی شدند

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیر

دوشنبه, 02 اردیبهشت 1398

ما نمیتونیم صفراشو بشماریم ، ببین عشق و لذت زندگیو دارن تیغ میزنن .

پاسخ

ثبت نظر