گلکسی A50 سامسونگ؛ یک گوشی برتر از میانرده

گلکسی A50 سامسونگ؛ یک گوشی برتر از میانرده

گلکسی A50 سامسونگ؛ بررسی یک گوشی برتر از میانرده را در فیسیت ببینید.

اگر منتظر گوشی جدید از سری J سامسونگ هستیم باید بگوییم که عمر این گوشی‌ها به سر آمده و سامسونگ هم رسماً اعلام کرده که گوشی دیگری از این خانواده عرضه نخواهد شد. اما نگران نباشید زیرا جایگزین‌های جذاب‌تری برای این خانواده به بازار آمده است؛ خانواده گلکسی A.

یکی از گوشی‌های میانرده این خانواده گلکسی A50 است؛ گوشی هوشمندی که فوریه 2019 رونمایی شده و در ماه مارس هم وارد بازار شد. با فیسیت همراه باشید تا این میانرده خوش قیمت را به هم بررسی کنیم.

 

بررسی گلکسی A50 سامسونگ

حاشیه باریک و نمایشگر infinity-u

سامسونگ در طراحی گوشی هوشمند گلکسی A50 هر دو دنیای جدید و قدیم را در کنار هم قرار داده است. نتیجه این طراحی تلفیقی، یک حاشیه باریک در پایین صفحه نمایش (ایده‌ای قدیمی) و یک صفحه نمایش infinity-u است که سعی دارد استفاده حداکثری از صفحه نمایش داشته باشد.

به لطف همین طراحی، صفحه نمایش 6.4 اینچی گوشی هوشمند گلکسی A50 سامسونگ از نسبت 84.9 درصدی صفحه نمایش به پنل جلویی بهره می‌برد.

 

سخت‌افزاری بهتر از یک میانرده

سخت افزار قدرتمند یکی از مواردی است که سامسونگ در گوشی‌های سری A روی آن تمرکز کرده است. گوشی galaxy A50 هم از این نقطه قوت بهره می‌برد. این گوشی به پردازنده Exynos 9610 هشت هسته‌ای مجهز شده است که بهتر از یک میانرده است. در کنار این پردازنده هم شاهد به کار گیری پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 هستیم.

سامسونگ گلکسی A50 در دو نسخه، یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده است. از سوی دیگر اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا برخلاف بسیاری از گوشی‌های امروزی مثل گوشی‌های هواوی، گلکسی A50 به اسلات اختصاصی کارت حافظه مجهز شده است و به لطف همین اسلات می‌توانید 512 گیگابایت به حافظه این گوشی اضافه کنید.

 

دوربینی درخور توجه

کیفیت دوربین اگر فاکتور مد نظر شما برای انتخاب یک گوشی جدید است، بی‌شک گلکسی A50 سامسونگ شما را راضی می‌کند. این گوشی از دوربین سه‌گانه اصلی 25 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج بهره می‌برد. از نظر دوربین سلفی هم گوشی هوشمند گلکسی A50 بسیار قدرتمند ظاهر شده و از یک لنز 25 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره برده است.

دوربین گلکسی A50 سامسونگ

 

باتری پرظرفیت در کنار سرعت شارژ بسیار بالا

سامسونگ این گوشی برتر از میانرده را به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که برای یک میانرده باتری بسیار خوبی است. نکته مثبت دیگر این گوشی، بهره بردن از قابلیت شارژ سریع 15W است.

 

قیمت گلکسی A50 سامسونگ

سامسونگ قسمت گلکسی A50 را حدود 350 یورو تعیین کرده است. همانطور که می‌بینید قیمت گلکسی A50 تقریباً نصف گلکسی S10 e است که پرچم‌دار 2019 سامسونگ محسوب می‌شود. این قیمت در حالی است گلکسی A50 صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین سلفی و باتری بهتری نسبت به گلکسی S10 e دارد. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ خوش قیمت اما باکیفیت هستید که از نظر مشخصات بهتر از یک میانرده باشد، گلکسی A50 سامسونگ که گزینه مناسب برای شماست.

 

ویدیویی از گلکسی A50 سامسونگ

 

 

 

 

خرید گوشی گلکسی A50 سامسونگ

 

اخبار مرتبط:

گوشی لنوو Z6 pro؛ قدرتمندی خیره‌کننده و خوش قیمت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

vahid

سه‌شنبه, 03 اردیبهشت 1398

این گوشی ها برای ما مردم ایران حرام است

پاسخ

ثبت نظر