اگر شما هم از طرفداران سریال بازی تاج‌وتخت هستید می‎توانید با اپلیکیشن Duolingo زبان های‎والرین را بیاموزید

اگر شما هم از طرفداران سریال بازی تاج‌وتخت هستید می‎توانید با اپلیکیشن Duolingo زبان های‎والرین را بیاموزید


این روزها به خاطر پخش فصل آخر سریال بازی تاج‎وتخت تب و تاب این سریال حسابی فراگیر شده و خیلی از این طرفداران دوست دارند زبان های‌والرین، که دنریس تارگارین با آن صحبت می‎کند را یاد بگیرند. حال به لطف اپلیکیشن Duolingo این کار ممکن شده است. های‎والرین زبانی است که در سریال بازی تاج‎وتخت توسط اشرافی‌های اسوس و وستروس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان در دنیای بازی تاج‌وتخت چیزی مشابه زبان لاتین در قرون وسطی است. شاید زبان لاتین مرده باشد اما های‌والرین هنوز زنده است. 

 

با اپلیکیشن Duolingo زبان های والرین را یاد بگیرید 


Duolingo دروس زبان های‌والرین را برای اولین‌بار در سال 2017 روی پلتفرم خود قرار داد. این دروس توسط دیوید جی پترسون، زبان‎شناسی که این زبان را برای سریال بازی تاج‌وتخت اختراع کرده تدوین شده است. او به همراه Duolingo این دروس را ساخته که در طول مدت پخش سریال محبوب‌تر شده است. 
حال با پخش فصل هشتم سریال بازی تاج‎وتخت Duolingo دروس های‌والرین خود را به روز رسانی کرده است. در این نسخه‎  دروس و جملات جدید اضافه شده و علاوه بر آن قابلیت ضبط صدا اضافه شده که توسط آن می‎توانید زبان های‎والرین را شنیده و به آن زبان صحبت کنید. 
پترسون خودش اصوات را ضبط کرده درنتیجه شما زبان های والرین را با صدا و لهجه کسی می‎شنوید که این زبان را اختراع کرده است. جورج آر.آر مارتین تنها چند جمله و کلمه اختراع کرد اما پترسون این زبان را به طور کامل برای سریال شبکه اچ‌بی‌او اختراع کرده است.درحال حاضر 1.2 میلیون نفر در سراسر دنیا در حال آموزش زبان های‌والرین هستند.

 

طرفداران Star Trek می‎توانند زبان کلینگون یاد بگیرند 


شاید یادگیری زبانی تخیلی نسبت به زبانی که مردم در دنیای واقعی با آن صحبت می‎کنند کمی عجیب به نظر برسد اما طرفداران بازی تاج‌وتخت نشان دادند که یادگیری این زبان برایشان در اولویت قرار دارد. البته اگر از طرفداران Star Trek هستید می‎توانید در Duolingo میتوانید زبان کلینگون را بیاموزید. 

 

بیشتر بخوانید:

ترامپ از شباهت خود به شخصیت شرور بازی تاج‌وتخت خوشحال است (HBO عصبانی است)

فصل سوم سریال Westworld تا سال 2020 منتشر نخواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر