گوشی لنوو Z6 pro؛ قدرتمندی خیره‌کننده و خوش قیمت

گوشی لنوو Z6 pro؛ قدرتمندی خیره‌کننده و خوش قیمت

گوشی هوشمند لنوو Z6 pro؛ قدرتمندی خیره‌کننده و خوش قیمت، با بهترین سخت افزار و دوربین چهارگانه رونمایی شد.

امروز کمپانی لنوو در چین از یک گوشی فوق‌العاده قدرتمند به نام لنوو Z6 pro رونمایی کرده است؛ گوشی که یک پکیج کامل از زیبایی، قدرت، کیفیت و قیمت مناسب است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی جالب‌توجه را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی لنوو Z6 pro؛ قدرتمندی تمام‌ و کمال

طراحی زیبا و مدرن

لنوو در گوشی هوشمند لنوو Z6 pro علاوه بر حذف حداکثری حاشیه‌ها، از ناچ قطره‌ای کوچکی بهره برده است تا حداکثر استفاده را از صفحه نمایش 6.39 اینچی ببرد. به لطف همین طراحیِ مطابق با ترند روز دنیا، لنوو Z6 pro از نسبت 88.5 درصدی صفحه نمایش به بدنه جلویی بهره می‌برد.

در کنار طراحی به‌روز جلو گوشی، شاهد به کارگیری رنگ‌های فوق‌العاده چشم‌گیر و جذابی در پنل پشتی هستیم، رنگ‌های قرمز و سبز که زیبایی خیره‌کننده‌ای به این گوشی قدرتمند بخشیده است. رنگ پنل پشتی هم مطابق با ترند اخیر بازار موبایل به صورت گرادیانت طراحی شده است.

رنگبندی گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

رنگبندی گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

 

به‌کارگیری قدرتمندترین سخت افزار ممکن

لنوو Z6 pro از قدرتمندترین و جدیدترین سخت افزار موجود در بازار بهره می‌برد که تنها در گوشی‌های پرچم‌دار 2019 شاهد به‌کارگیری آن‌ها هستیم، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 855 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 640.

در کنار پردازنده قدرتمند، قوی‌ترین نسخه گوشی هوشمند لنوو Z6 pro از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دو نسخه ضعیف‌تر هم به 8 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. با وجود این میزان حافظه داخلی، لنوو تصمیم گرفته است تا جایی برای اسلات کارت حافظه در این گوشی در نظر نگیرد. بنابراین امکان افزایش حافظه داخلی وجود ندارد.

 

دوربین اصلی و سلفی فوق‌العاده

لنوو در این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه با لنزهای 48، 16، 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است. سنسور 2 مگاپیکسلی در اصل یک دوربین فوق‌العاده فیلم‌برداری است که می‌تواند محتوایی با اندازه پیکسل 2.9 میکرونی را فیلم‌برداری کند و همچنین بهترین گزینه برای فیلم‌برداری در شب است.

لنوو Z6 pro از نظر دوربین سلفی هم قوی ظاهر شده و شاهد به کار گیری یک دوربین 32 مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای این گوشی هستیم.

دوربین اصلی گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

دوربین اصلی گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

 

از هرچه بگذریم سخن قیمت مهم‌تر است؛ قیمت لنوو Z6 pro

قدرت، کیفیت و زیبایی این گوشی در کنار قیمت مناسبش تکمیل می‌شود. قیمت لنوو Z6 pro برای نسخه پایه تنها 400 یورو و برای نسخه قوی‌تر، یعنی نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی حدود 700 یورو در نظر گرفته شده است. قیمت لنوو Z6 pro نسبت به مشخصاتش قیمت مناسبی است زیرا با این مشخصات می‌توانیم پرچمداران 2019 را به شما معرفی کنیم که همه قیمت‌های بسیار بالاتری دارند. البته ناگفته نماند که شیائومی Mi 9 گوشی پرچم‌دار 2019 دیگری است که قیمتی تقریباً در همین حدود دارد و از نظر مشخصات هم مشابه لنوو Z6 pro است. با این اوصاف اگر قصد خرید یک گوشی بالارده و زیبا اما خوش قیمت را دارید، لنوو Z6 pro را گوشه ذهنتان نگه ‌دارید.

 

سایر مشخصات لنوو Z6 pro

  • صفحه نمایش: 6.39 اینچی
  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض
  • دارای قابلیت شارژ سریع 18W
  • فاقد جک 3.5 میلی‌متری آمپر

مشخصات گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

مشخصات گوشی هوشمند لنوو Z6 pro

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر